Stereo+ nr 9 - 2023 er publisert: Fabrikkbesøk, messereportasje

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Kjære godtfolk,

Ny utgave er publisert.
Fabrikkbesøk hos Rega, messereportasje fra Warszawa, masse tester, musikkanmeldelser, nyheter m.m.

God lesing og riktig god jul!

Cover Stereopluss 2023-09.png
 
Sist redigert:

Antoine

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Innlegg
440
Antall liker
634
Sted
Oslo
Artikkelen om Marten Parker var ikke bra for meg :cool: Den kløen kjenner jeg igjen.
Marten er bare snadder
En prislapp på 360.000,- lindrer den kløen effektivt for meg :giggle:... Uten diamant er også way over my account...

Det hadde kanskje vært mer interessant med test av Oscar Trio for folk med normale inntekter? Roy får vel store rabbatter? Prisklasse 100-300k er et meget stort gap.
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.529
Antall liker
4.984
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Koselesing - takker og bukker!
Er glad jeg ikke har plass til Trio, men en liten diamantoppgradering av duoene på et tidspunkt kanskje... :unsure:
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.937
Antall liker
754
En prislapp på 360.000,- lindrer den kløen effektivt for meg :giggle:... Uten diamant er også way over my account...

Det hadde kanskje vært mer interessant med test av Oscar Trio for folk med normale inntekter? Roy får vel store rabbatter? Prisklasse 100-300k er et meget stort gap.
Personlig håper jeg noen kjøper testparet og selger de etterpå til under halv pris pga. "andre prioriteringer" :p.
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.677
Antall liker
1.777
Torget vurderinger
1
Fint lesestoff om Rega, de lar seg heller ikke kjøpes opp. Alt for mange stereo produsenter har blitt kjøpt og og slått i sammen med andre stereo produsenter, ikke alltid til det bedre. Og som Audio Note så har de ett velholdt lager.
 
Topp Bunn