Stereo+ nr 6 med EISA Awards er her

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Kjære godtfolk,

Nice to be back :cool:
Her er første utgave etter sommeren.
Spennende intervju, hjemme-hos og tester selvfølgelig.

Fra bladet:
"Magico-gründer Alon Wolf forsvarer prisen på verdens dyreste høyttaler."
Dette bør det jo være mulig å debatere litt? :sneaky:

Enjoy :)



Stereopluss 2022-06-Cover EISA-600x.jpg
 
Sist redigert:
M

MusicBear

Gjest
Fortsatt, ville jeg gitt hundrelapper ekstra for å få Stereo+ som et papirblad (plassen på stuebordet etter Fidelity er ledig).
Allikevel, de mange fergeturene mellom Kristiansand og Hirtshals føles vesentlig kjappere med Stereo+ på nettbrettet :)
Takk for ny utgave, forresten, dere som står bak, mener at får man noe gratis så er det minste man kan gjøre å si takk 👏
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Sitter å leser nå, korter ned ventetida på flyplassen betydelig. Takk igjen karer
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Kanskje Alon Wolf hadde klart å lage billigere høyttalere hvis han fikk mer enn 4 timer søvn hver natt? :) Ellers stusser jeg kanskje mer over at Mission har gått fra å være et budsjettmerke, til å legge seg opp mot 50k på de nye høyttalerne sine.

Fin hjemme hos reportasje. :)
 

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Innlegg
8.835
Antall liker
16.058
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Kanskje Alon Wolf hadde klart å lage billigere høyttalere hvis han fikk mer enn 4 timer søvn hver natt? :) Ellers stusser jeg kanskje mer over at Mission har gått fra å være et budsjettmerke, til å legge seg opp mot 50k på de nye høyttalerne sine.

Fin hjemme hos reportasje. :)
Mission satser nok på at de som hadde deres høyttalere på 80-90 tallet nå har fått mye bedre råd ;)
 

pcnr

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Innlegg
191
Antall liker
367
Alltid et høydepunkt når Stereopluss kommer ut. Takknemlig for all innsats som legges ned i hver utgave, og ikke minst for deling av kunnskap og innsikt 🙌
 

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Innlegg
8.835
Antall liker
16.058
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Kan godt hende det, jeg bare husker dem som et budsjettmerke med god VFM.
Samme her, det var ett av merkene jeg leste om i What Hi-Fi når jeg var fattig student og ikke hadde råd :)

Edit. Jeg holdt faktisk på å kjøpe ett par engang, men gikk for Mordaunt Short i stedet.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Samme her, det var ett av merkene jeg leste om i What Hi-Fi når jeg var fattig student og ikke hadde råd :)

Edit. Jeg holdt faktisk på å kjøpe ett par engang, men gikk for Mordaunt Short i stedet.
Ja, jeg kjente en i nabolaget der jeg bodde før som hadde Mission og en billig Sony surroundreciever, og det låt absolutt fabelaktig med mine 90-talls ører. Når jeg kjøpte Infinity Kappa fulgte han etter, og det låt enda mer fabelaktig, også enn det gjorde hjemme hos meg, så han var nok ekstremt heldig med rommet sitt også.
Men husker at særlig noen små bokhylle Mission han hadde låt virkelig bra i et mindre rom også. :)
 
Topp Bunn