Stereo+ nr 10 er publisert!

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Tusen takk for i år!
Etter et år med ekstremt mange produkttester, en totalt spinnvill leserøkning og en stadig større pågang av annonsører setter vi punktum for dette året med Stereo+ nr 10.

Ønsker dere alle sammen fortsatt riktig god jul og et fantastisk godt nytt år!

God lesing!

Cover Stereopluss 2021-10.png
 
M

MusicBear

Gjest
Tillater meg å si takk 1000 på vegne av alle oss som koser oss med bladene dere forer oss med - nok et år med lesestoff - flere enn enn meg burde si «takk skal dere ha» da det ikke koster oss ei halv krone.

Og putt på med folks erfaringer i fremtiden, i form av hjemme hos reportasjer eller andre innspill fra publikum.

Synd ikke enda flere annonsører er med dere og krydrer bladet med info om produkter, slik de gjør mer av i utenlandske blader.

Fabrikkbesøk & sånt, forresten, er også digg lesestoff - fritt for «terningkast» men gull at den av dere som får innpass deler det med oss andre. Personlig syntes jeg slike «reisebrev» er minst like gode som typiske hjemme hos reportasjer.
 

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Tillater meg å si takk 1000 på vegne av alle oss som koser oss med bladene dere forer oss med - nok et år med lesestoff - flere enn enn meg burde si «takk skal dere ha» da det ikke koster oss ei halv krone.

Og putt på med folks erfaringer i fremtiden, i form av hjemme hos reportasjer eller andre innspill fra publikum.

Synd ikke enda flere annonsører er med dere og krydrer bladet med info om produkter, slik de gjør mer av i utenlandske blader.

Fabrikkbesøk & sånt, forresten, er også digg lesestoff - fritt for «terningkast» men gull at den av dere som får innpass deler det med oss andre. Personlig syntes jeg slike «reisebrev» er minst like gode som typiske hjemme hos reportasjer.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Den tar jeg selvfølgelig med tilbake til teamet.

Ja det er litt merkelig at ikke enda flere benytter muligheten til å vise frem produktene sine i form av annonser hos oss. Med så perfekt målgruppe for hifi- og hjemmekinoprodukter skulle man tro at alle importører og salgsledd ønsket å nå våre lesere. Og annonser i fagblader (i motsetning til generell presse) betraktes som regel som godt lesestoff av leserne.
Men... det virker som enkelte, som selger hifi til 5-, 6- og til og med 7-sifrede beløp, ikke har råd til å markedsføre produktene de importerer. Da er jeg personlig en smule bekymret hvor trygt det er å kjøpe deres produkter med hensyn til økonomi for garantier og support. Selvfølgelig ut fra en tanke om at alle som selger produkter ønsker å fortelle verden at produktene eksisterer og kan fåes kjøpt hos dem.

Takk for mange konstruktive og hyggelige tilbakemeldinger i 2021 @MusicBear

Godt nyttår! Vi sees i 2022.
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Flott nummer. Likte godt både hjemme hos og gryphon besøkene. Topp supplement med video innslagene også, disse ser jeg gjerne flere ganger.

Men stusset litt på testen av metronome streameren. Det står i teksten sitert etter hukommelsen "man trenger ikke utvikle egen app for denne typen streamere", samtidig som den får trekk for å ikke ha egen app i faktaboksen. Er ikke det litt selvmotsigende?
 
M

MusicBear

Gjest
Flott nummer. Likte godt både hjemme hos og gryphon besøkene. Topp supplement med video innslagene også, disse ser jeg gjerne flere ganger.
Er vi to, Antonsen, de eneste som gledet oss stort over det du her gir uttrykk for? Nesten pinlig, overfor redaksjonen, føler jeg. Det at ikke flere gir uttrykk for at man setter pris på ting som dette her - att på til i et blad man får servert rett inn på sin egen dataskjerm og helt gratis. Well, de får sikkert mye innspill direkte til seg, men merkelig at ikke flere lar seg begeistre over eksempelvis det å føle at man kommer inn over dørstokken til en bedrift som Gryphon - enten man sikler på deres produkter eller ikke gjør det.

Skulle ønske Stereo+ var på hundre sider mer hver eneste gang. Skulle ønske Fidelity fortsatt var til stede, danske High Fidelity også, gode gamle norske Audio også. Men det er nå en gang kun svenske Hifi & Musik og Stereo+ som er tilbake og underholder oss. Tror bilbladene går inn i døden, dersom de kun skal bable om hvor langt disse batteribilene ruller før de må tjores fast i en kabel en snau lade-time...
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.988
Antall liker
10.624
Sted
Skien
Likte spesielt Gryphon besøket i denne utgaven.
Bra at dere også lager You tube "snutter" 👏👏👏
Håper dere for tatt enda flere besøk hos produsenter etterhvert.
Stå på videre Stereo + (y)
Dere er med på å berike denne hobbyen med jobben dere gjør.

Mvh: Espen L.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.715
Antall liker
7.833
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Enig, fabrikkbesøkene både hos Dali og Gryphon var veldig interessante 👌🏻
 
Sist redigert:
Topp Bunn