Stereo+ nr 1 - 2024 er endelig her!

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.480
Antall liker
35.320
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Skal nytes på flyet på fredag.
 

Calmati

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2016
Innlegg
438
Antall liker
567
Sted
Bærum
Flott blad med gode artikler. Dere er flinke til å velge ut spennende produkter
 

Powercon

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2022
Innlegg
1.412
Antall liker
1.298
Sted
Horten
Litt usikker på hva man forventer av et norsk Hifi Magasin som er gratis for leserene, men det jeg vet er at alle nok aldri blir 100% fornøyd. (gjelder sånn sett ikke bare magasiner)

Jeg tar bladet for det som det er; det inneholder reklame for (nye og gamle) produkter og firma, som gir penger til å lage det, men også mange bra skrevne tester av høyttalere og utstyr.
Liker spesielt de artiklene/testene hvor det nevnes låter++ som er brukt i vurdering, hva som det beskrives/lyttes etter i låtene++.
-Da er det lettere å ev gjøre egne vurderinger, og ikke minst et og annet tips på fine låter. (y)

Sånn sett så skulle jeg ønske at det kunne listes opp i enten slutten av artikkel eller bak i bladet, hvilke låter som er brukt. (man finner det jo i tekstene, men av og til litt mystisk henvist på tittel og artist).
 
  • Liker
Reaksjoner: raw

Antoine

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Innlegg
440
Antall liker
634
Sted
Oslo
Jeg forstår ikke "jakten på drømmehøyttaleren". Sist var det et par til 360.000,- og nå et par til 60.000,-. 300k i forskjell! Hva er greia med det? Og takk forøvrig for en fint digitalt blad.
 

Sober

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.07.2008
Innlegg
805
Antall liker
351
Sted
Oslo
Torget vurderinger
27
Den til 60k kan ikke være bedre? Er vel ikke alltid slik at pris og hva som leveres av lyd går hånd i hånd, eller?

Jeg forstår ikke "jakten på drømmehøyttaleren". Sist var det et par til 360.000,- og nå et par til 60.000,-. 300k i forskjell! Hva er greia med det? Og takk forøvrig for en fint digitalt blad.
 

Sober

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.07.2008
Innlegg
805
Antall liker
351
Sted
Oslo
Torget vurderinger
27
Forsiden på sentralen peker på forrige utgave enda
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.610
Antall liker
14.570
Sted
Langesund
Du må bare lese innholdet med en stor klype salt. Ofte har pris vært en viktig faktor på god lyde i det bladet. Kanskje de glemte seg litt :D
Ha også i minne at ingen av anmelderne i bladet har mer greie på hva som er bra produkter en hvem som helst andre. Viktig og velge ut ting med egne ører.
 
Sist redigert:

Antoine

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Innlegg
440
Antall liker
634
Sted
Oslo
Den til 60k kan ikke være bedre? Er vel ikke alltid slik at pris og hva som leveres av lyd går hånd i hånd, eller?
Det kan jo være så subjektivt, men neppe i tranparens og detaljer. De fleste av oss har vel et budsjett å forholde seg til. En makspris. Hvem vurderer høyttalere med så store gap i pris? Det jo mye mer interessant for lesere å begrense pris i slike tester også. Drømmehøyttaleren under 100k eller 200k f.eks.
 

Sober

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.07.2008
Innlegg
805
Antall liker
351
Sted
Oslo
Torget vurderinger
27
Tydligvis Roy :)
Rart at det ikke ble skrevet om hvordan de fungerte på gulvet…

De kåringene er bare tull, kan skrotes. Er vel mest for at butikkene skal få bruke merket til å reklamere
 

Antoine

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Innlegg
440
Antall liker
634
Sted
Oslo
Tydligvis Roy :)
Jeg har hørt begge, men ikke ab test med samme forsterker. Det kan da ikke være noe som helst tvil om hvem som er best av de og hvem som har best value for money. Spiller ikke 300 tusninger noen rolle så er jo saken klar.
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.601
Antall liker
3.139
Torget vurderinger
0
Hvem vurderer høyttalere med så store gap i pris?
Det jo mye mer interessant for lesere å begrense pris i slike tester også......
Den som har fokus på musikken ? :unsure:
Grenseløse priser er helt i takt med dagens trender så ingen grunn til annet..... 👍
 
Topp Bunn