|
Har sett flere i samme stil. Støyer den?Sikkert masse bra, men jeg bruker en billig som funker veldig bra til platespiller fra Japan:
Kashimura WT-53E Step Down Voltage Converter AC220-240V to AC100V
Tåler 80w kontinuerlig.
Jeg hører ingen lyd fra den i det hele tatt. Den brukes til platespiller og ikke forsterker, aner ikke om det kan ha noe å si.Har sett flere i samme stil. Støyer den?
Bare til info.Tips på trafo, raskt og greit?
Jeg har en japansk kassettspiller og i den forbindelse ble jeg advart om å bruke en amerikansk trafo. Derfor kjøpte jeg en rimelig japansk trafo som gir 100v og den har fungert glimrende i flere år, 100% stille.Kjøpte Airlink. ca 7-8 dager leveringstid sa engelskmannen.
Når det gjelder spenning, tåler hifi komponenter i Japan og USA og brukes om hverandre, 100-120V? Accuphase brosjyre på engelsk sier 120V, den japanske oppgir 100V.
I Norge sier vel forskriften at det kan variere mellom 207 og 253V.
Du kan aldrig være sikker på, at love og regler som gjelder i dit hjemland, også gjelder andre steder i verden.Kjøpte Airlink. ca 7-8 dager leveringstid sa engelskmannen.
Når det gjelder spenning, tåler hifi komponenter i Japan og USA og brukes om hverandre, 100-120V? Accuphase brosjyre på engelsk sier 120V, den japanske oppgir 100V.
I Norge sier vel forskriften at det kan variere mellom 207 og 253V.