Skuta har fått 6 lag med lakk og det rekker. Borte er den solblekete og gule fargen som ofte er resultatet når det blir for lenge mellom hver gang man fjerner all lakk.
I fjor på denne tiden hadde vi over 3 meter med snø på fjellet og alt kom i februar og mars. Vi så for oss den beste vinteren på fjellet med lange rando turer i puddersnø. Så kom C19 og la et lokk over det hele. I år har vi knapt snø og med mindre det kommer store mengder nå i mars så tror jeg det blir beising av hus i lavlandet istedenfor å være på barfjellet. Nå er allerede terassen på hytta bar og snøen er pill råtten:
Kortreist lam fra Hovden gård og langreist indrefilet fra Sør Amerika. Krydderblanding på lammet er min egen. Indrefilet krydrer jeg bare såvidt da kullet gjør den jobben for meg:
Ellers tar det på å være huseier men samtidig syntes jeg det er inspirerende å jobbe med noe som er ens eget. Nå er det ikke lenge før man kan ta terrassen i bruk. 13 grader i går og det spirer og gror i alle bedd.
På musikkfronten så lytter jeg mer på vinyl en på lenge. Vet ikke hvorfor egentlig... Rega RP8, Hana og Whest låter bra og mangler ingenting. Det er åpent, dynamisk og morro samtidig som lyden har dybde og bredde:
Ha en fortsatt trivelig helg alle sammen!
Mvh
-BB-