Nei, her går det i høy sigarføring etter alskens deilige matretter og godt drikke.Ikke fyre en rev nå da, Bergis!
Kødda, hater lukten og smaken av sigarer.
Synes det lukter svidd bæsj.
Sist redigert:
|
Nei, her går det i høy sigarføring etter alskens deilige matretter og godt drikke.Ikke fyre en rev nå da, Bergis!
Det der er ungdom, norsk sådan. Har sett de holde på 7-8 stk for å få ned en kamerat i vannet..Hvis det virkelig er menneskeskapt hærverk så stiller jeg frivillig til å kappe noen fingre dersom du får tak i de...![]()
På bygda i Asia. Brent kumøkk.Jeg skal la være å spørre mer om hvordan referansen svidd bæsj oppstod![]()
Nord-Norge og folkene der oppe er i særklasse
Her må jeg nesten spørre fotografen hvilken type utstyr, og eventuelle etter prosessering som er gjort av ren og skjær nysgjerrighet.
Mood, her: som i Odce id a blue mood = tett i nesaNy tlf./kamera... testing testing.. lurer på hvor "mood" knappen er. savner egentlig Polariodkameraet som jeg pensjonerte i fjor.
Vis vedlegget 468249
Et sted man kan like
Ja, sånn har vi det ofte i nord....
Men dog- i lys av de site dagers hendelser har vi hatt moro med denne videoen, skrudd sammen av an sortlending.....kontraster, kontraster..
Vi lurer litt på hva slags uvær det var snakk om der sør...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=2gFcDjew4hM
Du har vel rett mht underkjølt regn, sting. Skumle greier. På Gardermoen tror jeg de brukte opp all de-iceing væske til å spre utover rullebanen. Dermed gikk de tom, slik at flyene ikke fikk sittJa, sånn har vi det ofte i nord....
Men dog- i lys av de site dagers hendelser har vi hatt moro med denne videoen, skrudd sammen av an sortlending.....kontraster, kontraster..
Vi lurer litt på hva slags uvær det var snakk om der sør...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=2gFcDjew4hM
Rolig nå brodersen
Ikke mye vind men kan garantere at det var glatt ja.
Underkjølt regn er ikke å spøke med...
Er vel sånn du må regne med når du bosetter deg på indre Østlandet, sting. Lillehammer og Gardermoen. Same-sameAkkurat.
Slik så bilen ut her i fjor, etter underkjølt regn.
Tok vel nesten en halv time å få rutene isfrie.
Bilen var glassert..
Vis vedlegget 468493
Det er nesten blitt sånn, etter alle år med reiser via Gardermoen, at det å havne i Sør-Norge blir litt sånn Hotel California, liksom. «You can check out any time you like, but you can never leave»-følelsen.Sant nok
Er ikke vant til vind lengre, etter 30 år på Østlandet.
Kommer det et vindkast fra nord synes man det blåser mye....???
Slemt? Vel, vet ikke helt det. Blir 12 stk. L26ROY i hvert sitt 40l lukket kabinett. Forsøker litt forskjellige forsterkerløsninger.Bælbarskt! Aner fremveksten av noe slemme saker...?