Stemmming over lytterum og annlegg

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Hey!! hva med å ordne slik at vi kan stemme på medlemmenes lytterum og annlegg..det kan jo hende at det kan være inspirerende for alle og enhver,til å fokusere mer på det som virkelig har innvikning på lyden :)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Nedstemes av meg i allefall. DET er hvoedgrunnen til at jeg syns AVforumet blir så "harry". HIFIFORUMET.NU sin løsning er mye bedre. Folk kan lage egne tråder, hvor folk kan komme med spørsmål og innspill, uten at det blir drevet med no ranking/rating(!)

mvh

T

theStig

Gjest
Hva er vitsen med å stemme over anlegg og rom som man ikke har hørt? Det blir jo bare synsing og stemming etter utseende. Totalt meningsløst spør du meg.....

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
1
For å si det sånn, så har avforum problemer med at registrerte medlemmer lager en ny profil/nick- for å stemme seg selv oppover ::) Leste en tråd om det for ikke lenge siden. Utrolig mye mere seriøs og matnyttig deltagerskare her inne vil jeg påstå, vel mye "low end" diskusjoner på avforum synes jeg...Men dem er flinke på hjemmekinobiten :)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.169
Torget vurderinger
7
Huff nei, den stemmegreia blir litt dum. Hififorum.nu som tidligere nevnt har kongeløsning. Er vel en sånn løsning som skal komme på nye hifisentralen også tror jeg.
Apropo nye HFS, den må da snart komme nå.

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Antall liker
7.007
Jeg viser anlegget mitt på AVforum, men det er mer for sportens skyld ;), og ja, det er veldig harry.

Synes det holder i massevis med muligheten til å legge ut bilder der.

Hifisentralen er ikke et slikt forum, og burde ikke bli det heller.

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Ok! I hear ya! men jeg tenkte mer i retning av at en forklarer og viser hva en har gjort med lytterummet..Slik at andre kan se og ta lerdom av hva som er gjort..stemmingen var ment som en bigeskjeft ;)

Vinyldust

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.02.2002
Antall liker
1
Gratulerer med årets dårligste forslag! Dette er for brifere med fete lommebøker først og fremst. Selvherligjørelse av dette slaget kan man gjøre ett annet sted. Det blir slik som fjortisene i Idol som stemmer på venida si!
Hey!! hva med å ordne slik at vi kan stemme på medlemmenes lytterum og annlegg..det kan jo hende at det kan være inspirerende for alle og enhver,til å fokusere mer på det som virkelig har innvikning på lyden :)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.725
Sted
Holmestrand
Gratulerer med årets dårligste forslag! Dette er for brifere med fete lommebøker først og fremst. Selvherligjørelse av dette slaget kan man gjøre ett annet sted. Det blir slik som fjortisene i Idol som stemmer på venida si!
Det er vel litt tidlig å utrope noe til årets dårligste? Konkuransen er som kjent hard.
Det er vel heller ikke nødvendig å hugge folk ned selv om man ikke er enige? Ser at det er svært mange som ligger ute med informasjon om det utstyret man har, og det er vel mye det dreier seg om her? Kan derfor ikke se at dette skulle bli noe verre enn andre måter å vise hva man har.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.169
Torget vurderinger
7
Og igjen beviser du hvor godt nicket ditt passer. Hva med litt folkeskikk? Gå an å uttrykke seg på en normalt høflig måte selv om du sitter bak pc skjermen vet du.

Topp Bunn