Stavanger: Hvor kjøpe glassikrikringer

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
En slektning i Stavangerområdet trenger ny glassikring til en Aktimate Mini aktiv høyttaler (T2AL, formodentlig en vanlig 250V - 2A). Hvor i Stavangerområdet har de slikt og kan forsikre både seg og henne om at hun får rett sikring? Ikke foreslå bensinstasjoner.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.021
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
totte skrev:
En slektning i Stavangerområdet trenger ny glassikring til en Aktimate Mini aktiv høyttaler (T2AL, formodentlig en vanlig 250V - 2A). Hvor i Stavangerområdet har de slikt og kan forsikre både seg og henne om at hun får rett sikring? Ikke foreslå bensinstasjoner.
Clas Ohlson har utvalg av sånne, og mange butikker i området.
Faktisk var jeg inne og kjøpte en liten ladning selv der igår, så denne gangen vet jeg det.
Jeg var på Kvadrat, men antar at Hillevåg,Madla og sentrum har også.

Utvalget kan du sjekke på nettet
link

leik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2008
Antall liker
57
Sted
stavanger
Torget vurderinger
1
Ellers er det vel en bilelektro på hillevåg, rett ved strømsbrua der? Husker ikke hva den heter, men rett ved statoil.
Ikke så presist råd kanskje...

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Takker alle for svar. Har sendt rett artikkelnummer for 10-pack hos Clas Ohlson.

totte

A

audiosan

Gjest
leik skrev:
Ellers er det vel en bilelektro på hillevåg, rett ved strømsbrua der? Husker ikke hva den heter, men rett ved statoil.
Ikke så presist råd kanskje...
viste ikke at biler brukte 250V sikringer ;D
der er det nok 12V raske sikringer, og ikke 250V trege. tror heller ikke 2A er standar av 12V sikringer

Topp Bunn