- Ble medlem
- 03.09.2005
- Antall liker
- 0
Har sett endel på investeringsobjekter fram mot sommeren, og da er det høytalere som står på menyen. Prisklasse?
for å si det sånn; jeg går ikke å handler lunch i bogstaveien, men heller ikke på den lokal pølsesjappa :
mer spesifisert: interessante høytalere for meg nå er bl.a. B&W 805s og JMLab elektra 906. (eller enda mer ønsker jeg meg jmlab elektra 1007 be men er det noen som vet hva den koster? finner ikke noe info om det på hifihuset.no)
Hva tenker dere om disse høytalerne? jeg liker jmlab, har chorus nå, og til den prisklassen er jeg veldig fornøyd.
Jeg ønsker en stativhøytaler, fordi jeg bor sammen med mange andre,og det er dårlig isolering, så jeg tenker at jeg får mer for pengene når jeg kjøper en liten men bra høytaler da jeg ikke kan "dra" på noe allikevel..
Noen som har noen andre bra forslag også?
for å si det sånn; jeg går ikke å handler lunch i bogstaveien, men heller ikke på den lokal pølsesjappa :
Hva tenker dere om disse høytalerne? jeg liker jmlab, har chorus nå, og til den prisklassen er jeg veldig fornøyd.
Jeg ønsker en stativhøytaler, fordi jeg bor sammen med mange andre,og det er dårlig isolering, så jeg tenker at jeg får mer for pengene når jeg kjøper en liten men bra høytaler da jeg ikke kan "dra" på noe allikevel..
Noen som har noen andre bra forslag også?