Jeg regner med at jeg kommer inn under kategorien enkelte debattanter som driver og belemrer ekte hi-fi-entusiaster med tull og tøys i deres travle hverdag.
Nå vet jeg ikke helt hva som er kriteriet for å være medlem av Hi-Fi-sentralen. Må man være veldig interessert i hi-fi? Eller er det nok at man er eier av hi-fi? Må man lure på mye om hi-fi, helst litt hver dag? Eller må man kunne hjelpe andre med deres spørsmål? Må man ha et sterkt engasjement angående kabler, om det nå enn er for eller imot? Må man helst ha bygget minst ett par høyttalere?
Eller er det rett og slett godt nok at man trives her??
Jeg rotet meg inn på dette underlige sted, og oppdaget noe forundret at her var det faktisk trivelig. Her finner man veldig engasjerende debatter, men først og fremst er det en utrolig bra humor her inne, som man IKKE nødvendigvis finner på andre debattforum. Og det er også litt viktig at medlemstallet er såpass begrenset at man får et visst inntrykk av hvem de andre her er, da vet man litt mer hva man har å forholde seg til. Selv om enkelte er litt krasse, synes jeg det er en god tone, og man lærer fort hvem man ikke trenger å ta helt alvorlig
Å klikke seg inn på hi-fi-generelt er vel ikke spesielt vanskelig, og så lenge OT-kommentarer og diskusjoner ikke havner der inne ser jeg ikke helt det store problemet.
Om Høvdingen synes det blir for mye fjas, regner jeg med at han gir beskjed om det. Men jeg tror at OT-debattene er med på å dra mange flere inn her mye oftere enn de ellers ville vært her, og vil jo tro at det er besøkstallene som teller økonomisk i forhold til annonseinntekter, ikke om man diskuterer rør eller rør.
Nå er det jo ellers sånn at hi-fi har det med å forårsake en del støy. Det kan være alt i fra brummende forsterkere, til cd-spillere som virker forstyrrende inn på fjernsynet. Og naboen vil vel kanskje kunne fortelle om litt dunk, dunk
?
Mulig et nett-støy-filter kan gjøre susen
?