Ok!det var ikke ment som svar til deg, sorryTakker for et klokt og innsiktsfullt svar, jokris. Kan hende at jeg kommer til den konklusjonen selv etter å ha prøvd.så høvdingen tidligere i tråden spurte om hvor mange som ville bruke koden ....
Ok!det var ikke ment som svar til deg, sorryTakker for et klokt og innsiktsfullt svar, jokris. Kan hende at jeg kommer til den konklusjonen selv etter å ha prøvd.så høvdingen tidligere i tråden spurte om hvor mange som ville bruke koden ....
Takker for tips, men fant ingen søppelboks under private meldinger. Har ikke sletta noe enda. Ser ut som "authentic" heller ikke har fått verdikode. Må vel bare vente...^Sjekk søpleboksen eller junkboksen. Ting har en tendens til å bli lagt der.Som passivt medlem her har jeg spesielt det siste året hatt veldig stor glede av mange interessante tråder. Jeg har derfor valgt å være med på Støttemedlemsskapet og har betalt inn kontingenten med glede. Jeg har også begynt å rote litt med streaming av musikk, og gleder meg derfor til å prøve ut Wimp. Lurer i den forbindelse på hvor lang tid det går før man mottar PM med verdikoden etter at man har betalt? Er hjemme for tiden, med sykemelding, og klør litt i fingrene etter å prøve dette ut...
Jeg betalte via Paypal. Det gikk i hvertfall ikke mer enn en time eller to før "stjerna" var på plass, så da har nok pengene kommet på rett konto.Hvordan vet man at innbetalingen er kommet frem. Og når man ka ta ibruk de utvidede mulighetene som betal medlemskapet gir.
Nei, har wimp hifi fra før.Nå nærmer det seg 300 støttemedlemmer, og personlig synes jeg det er ganske bra på en uke.
Jeg har et nysgjerrig spørsmål til dere som har valgt å tegne støttemedlemsskap - er det mange av dere som vil bruke Wimp koden?
Du kan få min kode om du vil ha den...Trenger den ikkje.Jeg betalte via Paypal. Det gikk i hvertfall ikke mer enn en time eller to før "stjerna" var på plass, så da har nok pengene kommet på rett konto.Hvordan vet man at innbetalingen er kommet frem. Og når man ka ta ibruk de utvidede mulighetene som betal medlemskapet gir.
Desverre dukket det aldri opp noen verdikode for Wimp. De andre mulighetene som støttemedlemsskapet gir er ikke så aktuelle for meg foreløpig, men man kan benytte seg av dette så fort stjerna er på plass slik jeg forstår det.
Velkommen som støttemedlem
Hei.
Tusen takk for at du ble støttemedlem på Hifisentralen, og din støtte betyr mye.
Her er din kode for aktivering av 1 mnd gratis Wimp Hi-fi:
XXXXX (kode her)
For å benytte koden kan du gå til:
https://go.wimpmusic.com/no/reg/voucher
Jeg betalte via Paypal. Det gikk i hvertfall ikke mer enn en time eller to før "stjerna" var på plass, så da har nok pengene kommet på rett konto.Hvordan vet man at innbetalingen er kommet frem. Og når man ka ta ibruk de utvidede mulighetene som betal medlemskapet gir.
Desverre dukket det aldri opp noen verdikode for Wimp. De andre mulighetene som støttemedlemsskapet gir er ikke så aktuelle for meg foreløpig, men man kan benytte seg av dette så fort stjerna er på plass slik jeg forstår det.
Nettopp, det er denne PMen jeg ikke har fått.Se PM fra høvdingern:
Velkommen som støttemedlem
Hei.
Tusen takk for at du ble støttemedlem på Hifisentralen, og din støtte betyr mye.
Her er din kode for aktivering av 1 mnd gratis Wimp Hi-fi:
XXXXX (kode her)
For å benytte koden kan du gå til:
https://go.wimpmusic.com/no/reg/voucher
Takker for tilbudet, PM sendt!Du kan få min kode om du vil ha den...Trenger den ikkje.
Er noen som må jobbe også.KUN 16% av online brukere nå, som er støttemedlemmer
det er tynt!
Har såklart Wimp Hifi fra før. Og Spotify premium.Nå nærmer det seg 300 støttemedlemmer, og personlig synes jeg det er ganske bra på en uke.
Jeg har et nysgjerrig spørsmål til dere som har valgt å tegne støttemedlemsskap - er det mange av dere som vil bruke Wimp koden?
Det tar nok litt tid for deg også, siden våre betalinger må håndteres manuelt. Først må banken sende ut rapport til kontoinnehaver, og så må disse gås igjennom manuelt, og forhåpentligvis er meldingsfeltet som sier brukernavnene våre intakt, slik at det er mulig å basere seg på dette når innbetalingen kommer. Men ting tar tid. Og jeg er ikke skrekkelig bekymret over at det akkurat har runda en uke for min del.Jeg betalte via nettbank i forrige uke, men har ikke fått stjerna ennå.
Men har itte no kode lenger , den er brukt opp
Ugyldig kodeprøv 6534KK
ok, jeg sa til big chief at jeg ikke skulle bruke den, så den ble vel trukket tilbake da.Ugyldig kodeprøv 6534KK
Heh,.. har ikke brukt noe kode jeg. Merkelig, fikk meld fra høvdingen og har ikke gjort noe annet enn å sende linken her..Men har itte no kode lenger , den er brukt opp
Takk for hjelpok, jeg sa til big chief at jeg ikke skulle bruke den, så den ble vel trukket tilbake da.Ugyldig kodeprøv 6534KK
Fikk ikke du nok stjerner på søndagsskolen?Kjære Dagbok.
02.02 overførte jeg mine 199 til den oppgitte kontonummeret og i går kontaktet jeg en moderator ang dette sa jeg fremdeles ikke ser den etterlengtede stjerna foran nicket mitt. Synes dette er litt flaut og også litt flaut at jeg ikke får noe svar tilbake heller.
Jeg vil også inn i klubben - kan noen vennligst høre fra seg.
BB
Ja takk!Anglofile får ikke stjerne - de får "Union Jack"