Hvorfor har dere kun støtte for Youtube og ikke den mye bedre Vimeo?
Er på flere forum hvor de støtter begge delen =)
www.vimeo.com
Er på flere forum hvor de støtter begge delen =)
www.vimeo.com
|
Nei, det har ingenting med forum motoren å gjøre. Det er ikke noe problem å støtte andre sider, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om Vimeo, og det er derfor det ikke er støtte for det her på HFS.bambadoo skrev:Har sikkert mye med "forum motoren" å gjøre.
her kan dere jo se et eksempel på hvordan det ser ut!Høvdingen skrev:Nei, det har ingenting med forum motoren å gjøre. Det er ikke noe problem å støtte andre sider, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om Vimeo, og det er derfor det ikke er støtte for det her på HFS.bambadoo skrev:Har sikkert mye med "forum motoren" å gjøre.
Å velge vBulletin tror jeg kan være et særdeles smart trekk.Høvdingen skrev:Nei, "rammeverket" er ikke satt, men hvorfor mener du Vanilla vil være interessant for HFS?
Jeg har vurdert å skifte til vBulletin, og forløbige grunner er kort og greit at det er en stødigere plattform som koster penger, noe som sikrer bedre support og oppfølging. Jeg er ikke tilhenger av gratistjenester da disse ikke har noen forpliktelser ovenfor kunden, og alt er på eget ansvar.
med vBulletin så er det lettere for medlemer å se oppdateringer i tråder som de er med i ihverrtfall =) veldig ryddig forums platform, med en bra kjøp og salg del også med poengsystem osv osv =)el_mariachi skrev:Å velge vBulletin tror jeg kan være et særdeles smart trekk.Høvdingen skrev:Nei, "rammeverket" er ikke satt, men hvorfor mener du Vanilla vil være interessant for HFS?
Jeg har vurdert å skifte til vBulletin, og forløbige grunner er kort og greit at det er en stødigere plattform som koster penger, noe som sikrer bedre support og oppfølging. Jeg er ikke tilhenger av gratistjenester da disse ikke har noen forpliktelser ovenfor kunden, og alt er på eget ansvar.