Støtte for Vimeo

2mmelit1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.11.2009
Antall liker
0
Hvorfor har dere kun støtte for Youtube og ikke den mye bedre Vimeo?

Er på flere forum hvor de støtter begge delen =)
www.vimeo.com

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har sikkert mye med "forum motoren" å gjøre.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
bambadoo skrev:
Nei, det har ingenting med forum motoren å gjøre. Det er ikke noe problem å støtte andre sider, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om Vimeo, og det er derfor det ikke er støtte for det her på HFS.

2mmelit1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.11.2009
Antall liker
0
Høvdingen skrev:
bambadoo skrev:
Nei, det har ingenting med forum motoren å gjøre. Det er ikke noe problem å støtte andre sider, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om Vimeo, og det er derfor det ikke er støtte for det her på HFS.
her kan dere jo se et eksempel på hvordan det ser ut!
http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162175

Jeg trodde Vimeo begynte å bli mer og mer kjent jeg! Men det har kanskje ikke kommet til hifi verdenen enda? =)

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.738
Bruker og ser video på vimeo så og si like ofte som youtube.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg skal legge inn støtte for dette etterhvert, men jeg må gjøre noen større oppgraderinger først, og jeg tør ikke lov når det kommer. Jeg vil tippe tidlig på nyåret da jeg skal jobbe en del med HFS i juleferien. Inntil den tid har jeg rett og slett ikke tid.

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
OT, kanskje, men er rammeverket for HFS3 satt? Har dere vurdert å bruke Vanilla-forumet?
http://vanillaforums.org/

Det er et SVÆRT interessant prosjekt. Tror det ville ha passet HFS som hånd i hanske.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Nei, "rammeverket" er ikke satt, men hvorfor mener du Vanilla vil være interessant for HFS?

Jeg har vurdert å skifte til vBulletin, og forløbige grunner er kort og greit at det er en stødigere plattform som koster penger, noe som sikrer bedre support og oppfølging. Jeg er ikke tilhenger av gratistjenester da disse ikke har noen forpliktelser ovenfor kunden, og alt er på eget ansvar.

2mmelit1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.11.2009
Antall liker
0
Endrer du til vBulitin såhar man jo funksjonen inne! =)

men hadde vært gøy om du fikk til noe utpå nyåret!

edit: vill også tilføye at det er mye bedre forum oppsett en hva som blir kjørt her nå, da mener jeg mer brukervennelig :)

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Rett og slett fordi Vanilla er det mest brukervennlige, streamlinede forumet jeg noen gang har brukt. Med muligheter som går langt utenpå SMF og vBulletin.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Høvdingen skrev:
Nei, "rammeverket" er ikke satt, men hvorfor mener du Vanilla vil være interessant for HFS?

Jeg har vurdert å skifte til vBulletin, og forløbige grunner er kort og greit at det er en stødigere plattform som koster penger, noe som sikrer bedre support og oppfølging. Jeg er ikke tilhenger av gratistjenester da disse ikke har noen forpliktelser ovenfor kunden, og alt er på eget ansvar.
Å velge vBulletin tror jeg kan være et særdeles smart trekk.

2mmelit1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.11.2009
Antall liker
0
el_mariachi skrev:
Høvdingen skrev:

Å velge vBulletin tror jeg kan være et særdeles smart trekk.
med vBulletin så er det lettere for medlemer å se oppdateringer i tråder som de er med i ihverrtfall =) veldig ryddig forums platform, med en bra kjøp og salg del også med poengsystem osv osv =)

Topp Bunn