Ståle Krapyl

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.786
Antall liker
21.345
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg elsker moderatorer som flytter tråder frem og tilbake og hit og dit! :-*
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.429
Antall liker
1.379
Joaquin skrev:
jeg elsker moderatorer som flytter tråder frem og tilbake og hit og dit! :-*
"... det är en evighetsmaskin"

;)
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
JackX skrev:
hm ....

tror OHFC måtte få den fra US / Krell .... og da er det vel fly-frakt som er mest interessant ? Mulig den regnes som en resultant av volum og vekt.

men 2500.- var grådige saker!

Ta kontakt med irv på Krell og forklar ham problemet!

techsupport@krellonline.com eller irv@krellonline.com
Dette var "tilbudsprisen" Audionord skulle få en stor bestilling fra krell i løpet av November og jeg kunne få med esken min på det lasset. Nei dette er nok Ståle Krapyl i et nøtteskall...
Men etter min erfaring med et par spikes til 3500,- så forbauser egentlig ingen ting meg mer når det kommer til kostnader på hifi og tilbehør.
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.429
Antall liker
1.379
wotg skrev:
Dette var "tilbudsprisen" Audionord skulle få en stor bestilling fra krell i løpet av November og jeg kunne få med esken min på det lasset. Nei dette er nok Ståle Krapyl i et nøtteskall...
Men etter min erfaring med et par spikes til 3500,- så forbauser egentlig ingen ting meg mer når det kommer til kostnader på hifi og tilbehør.
:( Det der var ille å høre, wotg !

Så audionord skulle få en heftig sending fra Krell i November, ja ;) Tror nesten at EVO 525 er med på det lasset! Ryktene skal ha det til at Stavanger-messen (skal de være en messe der snart?) skal få Europa-premiere på den.

Uansett, jeg håper at min evo kommer før jul ivf.

mvh

JackX
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
JackX skrev:
wotg skrev:
Dette var "tilbudsprisen" Audionord skulle få en stor bestilling fra krell i løpet av November og jeg kunne få med esken min på det lasset. Nei dette er nok Ståle Krapyl i et nøtteskall...
Men etter min erfaring med et par spikes til 3500,- så forbauser egentlig ingen ting meg mer når det kommer til kostnader på hifi og tilbehør.
:( Det der var ille å høre, wotg !

Så audionord skulle få en heftig sending fra Krell i November, ja ;) Tror nesten at EVO 525 er med på det lasset! Ryktene skal ha det til at Stavanger-messen (skal de være en messe der snart?) skal få Europa-premiere på den.

Uansett, jeg håper at min evo kommer før jul ivf.

mvh

JackX
du får legge ut noen inntrykk og bilder så fort du får ditt nye leketøy i hus :)
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
Stavangermesse høres interessant ut. Hvis noen har datoer ol kan dere dele med oss andre? (Skal bare se Ståle dukker opp)
 
Topp Bunn