Squeesebox duet og iphone!

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Hei kjører nå wimp gjennom duet som igjen er koblet til anlegget.Hvordan vil iphone 4 fungere som fjernkontrol i forhold til duet fjernkontrollen? :-\
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.934
Antall liker
587
Squeezepad skal også fungere minst like bra, har bare prøvd den på iPadde, og det er storartet!
 

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Takker for svar men er det noen som har testet iphone opp mot squeesebox kontrollen?
 

PetterH

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.01.2008
Innlegg
162
Antall liker
46
Sted
Høvik
Torget vurderinger
19
Hei!

Jeg styrer Sqeezebox Duet via Ipod,Ipad og Iphone.
Bruker programmet iPeng, dette kan anbefales :)

Ipeng har nå også kommet med en egen app for Ipad som blir mer som
en komplett mediaspiller kontra ren fjernkontroll..

Mvh PetterH
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.934
Antall liker
587
eddie1 skrev:
Takker for svar men er det noen som har testet iphone opp mot squeesebox kontrollen?
Ja, det er til erstatning for fjernkontrollen. Bedre skjerm, bedre brukergrensesnitt
 

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Herlig da bestiller jeg meg en iphone,trenger ny tlf så da er vel det en ok match
 
G

Gjestemedlem

Gjest
En Iphone blir nesten lite smått og kontete som den medfølgende fjernkontrollen. Litt bedre men ikke mye. En Ipad med Squeezepad derimot er virkelig topp å bruke som fjernkontroll til SB. Det kan virkelig anbefales.

Så med mindre du skal ha deg en Iphone uansett så ville jeg nok ikke kjøpt en slik til dette formålet. Men skal du ha en okkesom så kan du jo like godt bruke den som remote ja.
 

Liotheles

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2002
Innlegg
2.825
Antall liker
720
Torget vurderinger
4
iPad er jo suveren, men litt vrien å bruke som tlf ;)
Noen som har testet Squeezepad opp mot iPeng på iPad? Er funksjonalitet relativt lik så det blir en smakssak?
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.934
Antall liker
587
Hadde ikke råd til 2 ganger 10 dollar, så jeg valgte Squeezepad, og er kjempefornøyd. Men det er sikkert som med smaken! Den lille controller virker også, men vanskelig å få oversikten.

Edit: det er morsomt å ha begge to i sving, og konkurrere om låtene.
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.702
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
logitech sin egen app er gratis. litt uferdig enda, men det blir helt sikkert bedre etterhvert.
 

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Innlegg
1.457
Antall liker
2
Hadde problemer med at Ipeng skiftet språk til engelsk på duetmenyen hver gang den ble brukt. Etter hvert ble det en salig blanding av engelsk og norsk på duetmenyen :( :mad:

Droppet da selvsagt Iphonen og Ipengen og bruker bare duet kontrollen. Den fungerer i alle fall.
 
Topp Bunn