Spre musikkglede, barna skal tidlig krøkes.

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
2.169
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Hadde noen barn innom i kveld. Pleier alltid å latt besøkende få oppleve god musikk. De får ofte velge sang og sitte i sweetspot. Dette er alltid topp. I kveld satt jeg på:

Queen – We Will Rock You - Live At The Montreal Forum

Videoen er dessverre uten lyd, men se den responsen!
At rørmonoblokkene ligger ubeskyttet på gulvet gjør ingen ting så lenge de små respekterer det.

Hvordan sprer dere glede?

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Alle i huset har fått eget anlegg(av ymse kaliber) og kan selv spille den musikken de ønsker. Til å begynne med er de relativt enige med far om hva som er bra, så kommer en periode med listepop og så utvikler de sin egen smak, som pussig nok ligger ganske nært far.
Uansett er det viktigste for meg at barna gleder seg over musikken. Musikkpolitiet kan arrestere folk andre steder.

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Portable musikkspillere med Wimp / Spotify, samt mulighet til å spille musikk på rommene sine og i kombinert leke-/treningsrom. :) Ellers så har jeg av og til satt dem i lyttestolen i dedikert rom og latt dem høre musikken "på ordentlig".

O

Ole I

Gjest
John_Harald skrev:
Hadde noen barn innom i kveld. Pleier alltid å latt besøkende få oppleve god musikk. De får ofte velge sang og sitte i sweetspot. Dette er alltid topp. I kveld satt jeg på:

Queen – We Will Rock You - Live At The Montreal Forum

Videoen er dessverre uten lyd, men se den responsen!
At rørmonoblokkene ligger ubeskyttet på gulvet gjør ingen ting så lenge de små respekterer det.

Hvordan sprer dere glede?

Ikke rart de "tar av" når du har valgt så bra musikk og med så god lyd :)

Men ingen av dem i hvit shorts, hvit cap og bar overkropp. Men like energiske som Freddie er de.

Her i huset har ungene (store nå) vokst opp med denslags musikk og de hører mere på det nå som voksne enn jeg gjør; ihvettfall i det store og hele.

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Antall liker
1.373
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
Unger i dag har pc med all verdens tilgang til musikk, samt at våre har anlegg de kan plugge seg inn i for å få litt mer trøkk. Interessen derimot tror jeg kommer av to ting, Vi har i alle år har spilt mye forskjellig musikk hjemme, ikke bare som bakgrunnsfyll og at de har vært med på konserter og festivaler fra de var 4 - 5 år. Dette har resultert i variert musikksmak og kunnskap litt utover hva jeg tror 15 og 17 åringer har.
Neste familietur er Rammstein, mens da vi kom hjem forleden kveld hadde de spilt seg gjennom Johnny Cash samlede.
Trivelig det :)

Stein

J.Rasmussen

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.01.2007
Antall liker
202
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
10
Kona hadde satt på MTV (listetoppen eller noe slikt) en dag hun var litt tidligere hjemme enn meg, hun prøvde da å få jentungen på 2år med seg å danse til dette når jeg kom hjem ::) Imens jeg stod på gangen for å ta av meg yttertøyet så kommer jentungen løpende.. pappa pappa kan du hjelpe meg å sette på musikk? så løper hun inn i stuen igjen og står å peker på Nightwish lpèn som står litt utefor rekkevidde.. ;D ;D ;D ;D
Tidlig krøkes var det noen som sa ;D Mor ble LITT skuffet..

Topp Bunn