Spotify og fjernkontroll?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
Hei

Jeg har lagt inn Spotify Premium på husets datamaskiner, inkludert iMacen jeg bruker som lydkilde i musikkanlegget.

Jeg har til nå brukt Frontrow styrt av den nye aluminium remoten, eller iTunes styrt med iPod Touch.
Begge deler fungerer kjempebra.

Nå lurer jeg altså på om det finnes en måte å bruke Touchen som fjernkontroll på Spotify? Jeg har lagt inn Spotify på Touchen, men den virker da kun som streamende mp3-spiller. Har lett en del etter brukende Apps, men ikke funnet noe slik at jeg kan fjernstyre Spotify. Er litt tungvint med mus og tastatur stående ved anlegget.
Ser ikke pent ut sammen med Gyrodecen... :)

Noen som har et glupt råd?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
Er også interessert om det er noen som har tips for å få bedre lyd ut av Spotify. Synes det låter litt ullent på frekvensflankene.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.829
Torget vurderinger
13
V

vredensgnag

Gjest
Jeg har brukt remoteless i lang tid, for å styre Spotify på en Mac mini. Har remoteless i en iPad, en iPhone -- fungerer helt fint.

Installerte remoteless helper i Mac mini, og satte det slik at det alltid starter opp når Minien startes.

Innimellom skjer det en konflikt når jeg søker "på avstand" og remoteless helper kan da slå seg av, slik at jeg må åpne den manuelt. Men etter seneste oppdatering har ikke det skjedd igjen.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
vredensgnag skrev:
Jeg har brukt remoteless i lang tid, for å styre Spotify på en Mac mini. Har remoteless i en iPad, en iPhone -- fungerer helt fint.

Installerte remoteless helper i Mac mini, og satte det slik at det alltid starter opp når Minien startes.

Innimellom skjer det en konflikt når jeg søker "på avstand" og remoteless helper kan da slå seg av, slik at jeg må åpne den manuelt. Men etter seneste oppdatering har ikke det skjedd igjen.
Prøver å legge inn betaen av remoteless.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
Remoteless ble offisielt ferdigstillet 23.12

Funker! ;D

Nå kan jeg fjernstyre både iTunes og Spotify fra iPod Touch.

Topp Bunn