SPL Phonitor Mini

Uttern

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.11.2007
Innlegg
807
Antall liker
427
Sted
Ytre Enebakk
Torget vurderinger
3
Fikk i går i hus en Phonitor Mini headamp. Kobla opp og lot den stå i 3-4 timer for å bli orntli varm. Satte på Gustav Mahlers 4, Rolands kjempesjokk, jeg må si at hadde ikke magen vært i veien, så har pinadø haka ramla i gulvet. Har ALDRI hørt AKG'an spille slik før, selv til øredøvende høyder. Lydbilde av en anna verden fra ett headsett, detaljer, varme, lett å plukke ut enkeltinstrumenter samt en dynamikk og smekk helt ifra kjellern og opp, som er skjelden. Kan anbefales på det varmeste, dette er en juvel samma f...hva du forer den med av musikk, og det er billig ift hva du får igjen. Er stålfornøyd :)

Mvh
 

ardilla

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2009
Innlegg
4.491
Antall liker
1.005
Sted
OSLO
Torget vurderinger
3
Fikk i går i hus en Phonitor Mini headamp. Kobla opp og lot den stå i 3-4 timer for å bli orntli varm. Satte på Gustav Mahlers 4, Rolands kjempesjokk, jeg må si at hadde ikke magen vært i veien, så har pinadø haka ramla i gulvet. Har ALDRI hørt AKG'an spille slik før, selv til øredøvende høyder. Lydbilde av en anna verden fra ett headsett, detaljer, varme, lett å plukke ut enkeltinstrumenter samt en dynamikk og smekk helt ifra kjellern og opp, som er skjelden. Kan anbefales på det varmeste, dette er en juvel samma f...hva du forer den med av musikk, og det er billig ift hva du får igjen. Er stålfornøyd :)

Mvh
Godt å høre. Har en Phonitor XE på lån og skal skrive test. Den imponerer stort med alt jeg har brukt så langt, og jeg begynner å tenke at det er kanskje en av demest komplette forsterkerene jeg har hørt.. Nøytral på en litt varm måte, aldri tørr, aldri muddy, alltid kontroll, men ikke tight på feil måte heller... Jeg er imponert.
 

Uttern

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.11.2007
Innlegg
807
Antall liker
427
Sted
Ytre Enebakk
Torget vurderinger
3
Hadde 3-4 timer på fredag kveld, hvor jeg rota frem alt fra norsk kammermusikk til The Who, må innrømme at gliset blir bare større å større, ettersom tida går. Detaljer i lydbildet står tydelig frem, og lett å lytte til enkeltinstrumenter, selv i store orkesterverk (Mahler Wagner etc) er det lett å plukke ut instrumengrupper og enkeltinstrumenter. Dette er en amp med store kvaliteter i mine øyne, en fryd å lytte til :)
 
Topp Bunn