Hehe, du har da forsatt en del jeg ikke har i min samling!Pokker... hva kan jeg erte deg får nå da??![]()
Gratulerer med endelig og ha fått skiva i hus--- Alltid moro sånt![]()
Har 2 eksemplar av Watershed nå, ett forseglet og ett åpent som skal spilles!
Hehe, du har da forsatt en del jeg ikke har i min samling!Pokker... hva kan jeg erte deg får nå da??![]()
Gratulerer med endelig og ha fått skiva i hus--- Alltid moro sånt![]()
Hehe, ja Krell KSA250 står her og spillerHar du krell ksa enda? Kanskje selge den til meg?![]()
Det er alltid lov!det var da dumtlov å prøve seg. hehe. da får kav`ene styre showet til det dukker opp noe. Revelene spiller nydelig.
Litt skuffet.. ! Mangler det 'mørke' og 'mystiske' fra de andre albumene. Ble litt for snilt og rett frem..Hva syntes du sålangt ??
Hmmm..! Dette var nytt for meg! Hørt litt, må høre mer!Du nermer deg progjazzSjekk ut spotify:track:1dzET7BBRv2apibgAwkLls
Hehe, ja jeg er enig! Men det er noen sanger som er kule på det nye også, men får ikke helt satt fingeren på hva det er..!Har ikke hørt nok.... men glad jeg har det gamle Opeth tilgjengelig... dette er veien opp mot lyset.. og det blir feil imo..
JAZZ OpethW T F
Ja det var en enorm oppgradering!Synes du det ble stor forskjell når du skiftet pick-up?
Hvilke høyttalere spiller du på nå?
Ja det var en enorm oppgradering!Synes du det ble stor forskjell når du skiftet pick-up?
Hvilke høyttalere spiller du på nå?Fra Rega Carbon til Quintet Black, men det skulle egentlig bare mangle med tanke på prisforskjellen!
Spiller på Infinity Kappa 9 enda, spiller ekstremt bra her synes eg selv!
Har vært å lyttet på ett par nye høyttalere i Oslo nå forrige uke, som jeg har veldig lyst på og ser på mulighetene til å kjøpe!
Har egentlig ikke plass til dem, men.... investering!![]()
Har ikke du også Quintet Black på din spiller?Ja det var en enorm oppgradering!Synes du det ble stor forskjell når du skiftet pick-up?
Hvilke høyttalere spiller du på nå?Fra Rega Carbon til Quintet Black, men det skulle egentlig bare mangle med tanke på prisforskjellen!
Har vært å lyttet på ett par nye høyttalere i Oslo nå forrige uke, som jeg har veldig lyst på og ser på mulighetene til å kjøpe!
Tenkte meg at det ble en skikkelig opptur ja.Kappa 9 har jeg ikke hørt, men liker utseendet på de. Nærmeste jeg har hatt er nok RSIIB.
Nysgjerrig på hva du har lyttet til!![]()
Ops! du har rett"Cusp Of Eternity".Personlig tror jeg at jeg liker denne bedre enn både Heritage og Pale Communion, selv om ingen når opp til Blackwater Park. Det blir liksom litt merkelig å sammenlikne, synes jeg. De er fra en helt annen era.
![]()
Ooo... takk for den linken! Ser jo MEGET bra ut!Ikke sikkert du behøver å spekulere. Tipper de bare kjører denne setlista hele veien hit.
Search for setlists: Opeth | setlist.fm
Nydelig! Skal mekke en i Spotify også siden det er det jeg bruker
Har ikke du også Quintet Black på din spiller?Ja det var en enorm oppgradering!Synes du det ble stor forskjell når du skiftet pick-up?
Tenkte meg at det ble en skikkelig opptur ja.Kappa 9 har jeg ikke hørt, men liker utseendet på de. Nærmeste jeg har hatt er nok RSIIB.
Jeg synes Kappa 9 er fantastiske, sammen med nok krefter som min Krell har, og en så god PRE som Trafomatic Reference One så spiller de opp til dans på all slags musikk!
![]()
Hører jo på alt fra rolig akustisk/jazz til metallStår 130cm fra frontvegg til frontbaffel så er god plass bak.
Har en kamerat som har RSIIb og storebroren RS1b, men de spiller veldig annerledes enn Kappa 9, har riktignok ikke blitt prøvd i mitt rom dessverre!
Angående hva jeg har lyttet til røper jeg det ikke før jeg eventuelt kjøper/ikke kjøper de
PS: Det er horn....![]()
Er i samme båt selv, lite til ingenting å sammenligne med!Har ikke du også Quintet Black på din spiller?Tenkte meg at det ble en skikkelig opptur ja.Kappa 9 har jeg ikke hørt, men liker utseendet på de. Nærmeste jeg har hatt er nok RSIIB.
Jeg synes Kappa 9 er fantastiske, sammen med nok krefter som min Krell har, og en så god PRE som Trafomatic Reference One så spiller de opp til dans på all slags musikk!
![]()
Hører jo på alt fra rolig akustisk/jazz til metallStår 130cm fra frontvegg til frontbaffel så er god plass bak.
Har en kamerat som har RSIIb og storebroren RS1b, men de spiller veldig annerledes enn Kappa 9, har riktignok ikke blitt prøvd i mitt rom dessverre!
Angående hva jeg har lyttet til røper jeg det ikke før jeg eventuelt kjøper/ikke kjøper de
PS: Det er horn....![]()
Joda, har Quintet Black jeg også. Har ikke noe skikkelig sammenligningsgrunnlag, men svært godt fornøyd med den.
Kappa 9 er jo skikkelig flotte høytalere, og Krellen din står virkelig i stil. Vært artig å hørt en dag.
Har selv høyttalerne ganske langt fra frontvegg, rundt 120cm. Synes oftest at det må til for å få et skikkelig lydbilde.
Kjøpehorn? Avantgarde da?![]()
LM3 er helt klart en spennende høyttaler og noe jeg ønsker å prøve ut, men de er dyre og veeeldig store. 90cm bredde gjør det vanskelig hos megHadde ikke forundret meg om du hadde fått i hus LM Audio LM3![]()
Om jeg ikke tar heeeelt feil så kjøpte min kamerat RS2b av Rassmusen?Er det flere en Rassmusen som har både RS2B og RS1B ? Hmm.![]()
Det er korrekt!Hvis kompisen din heter Terje så har han kjøpt RSIIb av meg ja. ������
Åkey, så du har bare RS1B igjenn nå jaHvis kompisen din heter Terje så har han kjøpt RSIIb av meg ja. ������
Det er korrekt!Hvis kompisen din heter Terje så har han kjøpt RSIIb av meg ja. ������![]()
Hehe, ja drømmen er jo CV HP215Det er korrekt!Hvis kompisen din heter Terje så har han kjøpt RSIIb av meg ja. ������![]()
#Kjendis
#Global Importør
Dine Cerwin Vega HP215 komme i neste veka, Eirik !
Litt spoiler for dinna "Myztizke" spenningen du bygge opp onda ka høytalara du ska ha,
men men
And yes, it is Horn ! Skikkelige horn
Forrestn, Jay Rasmuss: Da e RS2a![]()