Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Fikk forøvrig kameraet mitt idag! Og da gikk jo en ting opp for meg, minnekort er jo kjekt å ha om man skal ta bilder ;)

    Så nå er 1 stk SanDisc SDHC 32GB eXtreme Video HD 45mb/sec Kort bestilt! Fra Cdon, de er så kjappe med levering!

    Ikke noe dyrt kamera, men godt nok til meg som aldri har hatt kamera før! :)

    IMAG0944.jpg

    IMAG0937.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Har idag hatt en svært spennende dag! ;) Lar bildene tale litt for seg selv!

    Fikk også med meg noe hjem! ;)

    P1010083.jpg

    En NuForce DAC 9 196! Alltid hatt lyst å prøve i eget anlegg, her er den! :)
    P1010098.jpg

    P1010102.jpg

    Den står parret opp med H300 i oppvarmin as we speak!

    P1010088.jpg

    Veldig godt utstyrt DAC! Finner de fleste innganger på denne!

    P1010006.JPG


    Deriblandt Hodetelefon!


    Denne stiller seg prismessig i samme klasse som Hegel sin HD25, som var her forrige helg til test!
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Reiser til Røldal på Snøfjøl (snowboard) tur imorgon, så legger ut litt mer av det jeg har opplevd idag!

    Fikk _desverre_ ikke sittet og hørt på kjente spor etc.. men det lille jeg hørte av desse... fy... her tror jeg jeg har fått en ny referanse! Klarte IKKE å holde smile tilbake, det er som navnet tilsier, noe magisk ved desse!

    Magico S5!
    P1010045.jpg


    P1010044.jpg


    P1010028.jpg


    Utrolig rått, utrolig lekkert! Roald har så mye snop i butikken at jeg ble litt overveldet der jeg stod! Godt jeg skal tilbake på lørdag ;)

    Ser jeg ikke helt har forstått alle innstillingene osv på kameraet! :rolleyes:
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Sjelden man kan ha så god plass rundt høyttalerne i den private sfære. :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Noe nytt er skjedd, har bestilt ett kit:Auralex Roominator Kit D36CHA

    Kjøpte dette nytt fra USA, halvpris inkl.frakt. Så billig at det er worth a try! ;)

    Ellers bestilte jeg meg også en Router, ASUS RT-AC66U, toppmodellen, fått best i test ca over alt!

    Da gjenstår det NAS, Mediaspiller og en musikkstreamer, samt en iPad til å styre driten med (musikken altså)

    Det jeg ikke håper, er at det blir tungvint å spille av Spotify og avspillingsprogramet til FLAC filer via en iPad vs det å ha en laptop i fanget og trykke? :eek:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.663
    Antall liker
    58.517
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Reiser til Røldal på Snøfjøl (snowboard) tur imorgon, så legger ut litt mer av det jeg har opplevd idag!

    Fikk _desverre_ ikke sittet og hørt på kjente spor etc.. men det lille jeg hørte av desse... fy... her tror jeg jeg har fått en ny referanse! Klarte IKKE å holde smile tilbake, det er som navnet tilsier, noe magisk ved desse!

    Magico S5!
    Vis vedlegget 180662

    Vis vedlegget 180663

    Vis vedlegget 180664

    Utrolig rått, utrolig lekkert! Roald har så mye snop i butikken at jeg ble litt overveldet der jeg stod! Godt jeg skal tilbake på lørdag ;)

    Ser jeg ikke helt har forstått alle innstillingene osv på kameraet! :rolleyes:
    Fint du tar bryet med å vise bilder.
    Hva er de "klossene" Mikkelsen har på gulvet mellom høytalerne?
    Er det prøver på finish på Magico (eller en ny psychotweak!)?
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Fint du tar bryet med å vise bilder.
    Hva er de "klossene" Mikkelsen har på gulvet mellom høytalerne?
    Er det prøver på finish på Magico (eller en ny psychotweak!)?
    Er svært glad i både lyd, og komponenter.. Er nok litt materialistisk av meg! :rolleyes:

    De klossene du ser mellom er nok prøver på finishen! :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Lekte meg litt med kameraet, litt bedre bilder en mobilen, heldigvis ;)

    P1010118.jpg

    P1010120.jpg
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jepp.

    /femimodus=on/
    Dessuten litt originalt å ha svarte og hvite lamellgardiner side-ved-side
    /femimodus=off/
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Hehe! Angående Lamellgardiner, så er det sort på kortvegg, og hvite på lang (lystette)...jeg vurderer å bytte til sorte, _ikke_ lystette på langveggen, føler det ble litt mye hvitt.. og "tett"

    Gulvet er litt solskadet her og der..! Men må gjøre noe med det, vil ha store plater i stein under så jeg kan ta av spikes'ene. få en "base" under høyttalerene! :)
     

    Acustica

    Fersking
    Ble medlem
    16.11.2010
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Hehe! Angående Lamellgardiner, så er det sort på kortvegg, og hvite på lang (lystette)...jeg vurderer å bytte til sorte, _ikke_ lystette på langveggen, føler det ble litt mye hvitt.. og "tett"

    Gulvet er litt solskadet her og der..! Men må gjøre noe med det, vil ha store plater i stein under så jeg kan ta av spikes'ene. få en "base" under høyttalerene! :)
    Er det ikke like greit å få kjøpe dempeføtter?
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Hehe! Angående Lamellgardiner, så er det sort på kortvegg, og hvite på lang (lystette)...jeg vurderer å bytte til sorte, _ikke_ lystette på langveggen, føler det ble litt mye hvitt.. og "tett"

    Gulvet er litt solskadet her og der..! Men må gjøre noe med det, vil ha store plater i stein under så jeg kan ta av spikes'ene. få en "base" under høyttalerene! :)
    Er det ikke like greit å få kjøpe dempeføtter?
    Sikkert like bra, men høyttalerne får ett mer maskulint uttrykk med en steinplate. Tenker ca 4cm tykk. Design :cool:
    Må bare finne ut hvor jeg kan få tak i det! :confused:

    OBS: grunnen er også at gulvet er skjevt, ett helvette å justere føttene så HT står 100% støtt!
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Sittet og kost meg med musikken ikveld, lett etter musikk, hørt på anbefalinger som andre anbefaler her inne! MYE jeg aldri har hørt, og som er fantastisk morro å høre på, noen grunnet svært god lyd, andre pga god musikk!

    Selv har jeg jo noen favoritter, pga det er svært god musikk, deriblandt denne gruppen, begge albumene deres er svært gode, men må si det siste er favoritt! ;)

    Mumford & Sons - Babel

    images.jpg


    Edit: Kan anbefale "Ghosts That We Knew" !
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    "Smålig" beruset, men sitter og nyter Noah Gundersen - Fire fra albumet "Family"

    Hadde planer om å kjøpe alle albumene fra denne artisten, men... ingen in stock på amazon, eller i det hele tatt på cdon.no/platekompaniet.. skuff.. eneste måten er nedlasting digitalt på FLAC. litt kjipt å ikke kunne ha denne artisten i fast format, mye fantastisk musikk her!

    Har fått en pakke akustiske plater her, og lekt en del med plassering av høyttalerne, morro! :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Nå kommer grunnen til at jeg faktisk i det hele tatt har en så stor TV

    Manchester United - Real Madrid! Var ute på jobb første kamp, så kom heldigvis hjem igjen til retur kampen :cool:
    P1010224.jpg


    Her ser dere at høyttalerne er flyttet langt frem, og på bildet viser også noe av akustikken jeg har fått i hus.
    P1010203.jpg



    Ett bilde på morgenkvisten tatt fra terrassen! Vakkert med vindmøller :rolleyes:
    P1010167.jpg


    Mvh
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Var idag (Torsdag) i Bergen by, kun for ett formål, og det var å lytte til nye, og kjente høyttalere, noe jeg liker svært godt å utvide horisontene litt innen forskjellige prisklasser!

    Begynte på HiFi-klubben med B&W 800 Diamond, mitt første møte med toppmodellen, og utsendet dens er så vulgært vakkert. Fikk bare høre en sang via en NAD M25 og en liten Denon-spiller, ikke noe å rope hurra for, men forventet ikke det heller. Skal tilbake når de har fått skikkelig forsterkeri, og skal se om jeg ikke får med meg noe annet en Classè. Rommet ødelegger forøvrig alt uansett, erfaring der fra 802 Diamond :rolleyes:

    Må si at klubben der har komt seg kraftigt på kundeservice og åpenhet, før var det "kun det vi selger er bra nok" nå er de åpne om at det finnes bedre matcher en Classè, og en er velkommen til å ta med annet for å prøve. Bra! :)

    Videre til Soundgarden, Dynaudio Contour 5.4 H300 først, så P30/H20. med EC EMC-1 up spiller. fantastisk! :) Lyden løftet seg betrakligt med P30/H20.

    Soundgarden Bergen er alltid like hyggelige og imøtekommende, aldri noe problem å rigge til noe der!


    Så videre til grunnen til at jeg kom til Bergen, til Renaissance Audio, Roald. Her var det PMC PB1i-Signature jeg skulle høre på.

    Man føler seg alltid velkommen her, utentvil den butikken jeg trivest best i av alle jeg har besøkt!

    PMC ble koblet opp på Devialet, og Meridian cd-spiller, fantastisk! En så avslappet lytteseanse kan jeg ikke huske å ha hatt, endelig en høyttaler en ikke må guffe på for å få bass, detaljer osv.

    Fikk også høre Von Shweikert VR35 Bladelius, dette imponerte meg stort, da utsendet ikke gir noe imponator faktor, men lyden gjør! :cool:

    Om jeg ble noe klokere? nei :rolleyes: Skriver noe mer imorgen..
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Tja, har hørt en del høyttalere nå etterhvert, og er som regel når en kommer hjem en hører om det vil være verdt en oppgradering, i mitt tilfelle så låter det bra etterhvert her, og jeg frykter jeg må opp en klasse for å få utbytte av ett høyttalerskifte (100-150k?) Hvordan andre høyttalere vil fungere i mitt rom er desverre umulig å si.:eek:

    Må nok få på plass akustiske tiltak (ASC ST/TT produkter jeg har sett for meg)

    Vienna er svært ørevennlige, og å oppgradere til storebroren Concert Grand har lenge vært i tankene, men er oppgraderingen stor nok til at jeg vil være fornøgd? tvilsomt.!

    Er 2 høyttalere som jeg ikke har fått hørt, som jeg håper å kunne få høre, det er Usher BE-10 DMD. Den er vanvitt lekker i rosewood, (skipsplank :rolleyes: )

    og Sonus Faber Amati (Futura/Anno) da i sort graphite. (Litt dyre..! )

    Har inntrykk av at desse er sjelden her i Norge?

    Lite bilde av den vakre skapningen BE-10.!

    DSC04663.JPG


    Edit: prøver altså si at jeg ikke er fornøgd lengre :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Novus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.07.2011
    Innlegg
    723
    Antall liker
    187
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Morsom tråd. Pene høyttalere du har, og leiligheten ser også meget pen ut, for ikke å glemme utsikten det ser ut som du har! ;-) Ser jo nesten ut som det er grønt utenfor, men er nok bare dårlig kalibrert pc-skjerm som er skylda.

    Spennede å se hva valget faller på etterhvert. Artig at du likte PMC godt av det lille du har lyttet i butikk. Men klart, er så mye å velge i, så man må bare lytte, lese og prøve , og feile litt i forhold til preferanser, og lommebok for å (nesten) komme i mål ;-) Kommer vel aldri "helt" i mål, men som jo er sjarmen med en hobby. God helg Spissoy! Drikk mye whiskey, og øl :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Takk for det! :) Det er ett hus btw :) *pirke*

    Ja det blir spennende, jakten min går ut på å finne merket som har lydsignaturen jeg liker,sammen med alt det andre, og valget skal være grundig gjennomtenkt og lyttet til!

    PMC'ene er helt klart på listen, men listen er lang, og jeg må reise en del for å få hørt alle, kanskje også få lyttet privat på noen, om det lar seg gjøre! :)

    Men jeg har god tid, må spare en del også, med mindre onsdagens vikinglotto går all inn! :rolleyes:

    Takk for det Novus, iligeså! (litt sein) :p
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Lenge siden det har skjedd noe her, kom nett hjem igjen fra jobb, og da klødde fingrene etter spesielt en ting. HTC One! :cool:

    En mobil som får en "MÅ HA" følelsen er sjelden, men denne traff meg, spesielt etter tester som sier noe slikt som "beste lyden noen gang fra en mobil" osv.

    Mer HIFI relatert har jeg også bestilt meg Shure SE535 ørepropper, toppmodellen deres, har fra før Klipsch Custom 3, så er spent på om desse er bedre! Håper såklart det.

    Ellers er Boxee Box mediaspiller, og en Synology NAS på vei (Takk til deg som tipset om denne her tidligere i tråden! :) )

    Ny Laptop ble det jaggu også.. :rolleyes:

    Jaja, greit å få unna en del av det tekniske, så jeg kan fokusere på viktige ting som anlegget etterhvert! ;)

    Den er bare lekker! :cool:

    20761-HTC_One_360_Wide.jpg


    Shure SE535!

    Shure-SE535-Sound-Isolating-Earphones-Price-Philippines.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Koser meg med Shure SE535 på tur nå, sitter som støpt og har en svært behagelig lyd!

    tykk ledning, og svært lang, noe som gjør at de kanskje egner seg litt bedre til trening, selv om Klipschene fungerer svært godt der pga solid bøyle!

    P1010299.jpg


    P1010302.jpg

    P1010304.jpg


    Vakkert! Fått opp Boxee Box og NAS også, genialt konsept. Den nye pc'n kan skimtes på bildene av proppene, denne har ett svært innbydende design! ;)
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    148
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    12
    Hei "Spisspøy" . Jeg er litt nysjerrig på høytalere - har prøvd en del , (Mirage, B&W, Spendor SP1/2R2) og pt. Burmester 995 MK3. Har anskaffet Hegel H300, og vurderer PMC PB1i Signatur -er i dialog med Roald. Ser på forum at Auditor mener Hegel+PMC =" smør på flesk", hvilken erfaring har du? PS:Jeg har også mulighet til Vienna ABCG som min sønn har - hvordan vurderer du disse+hegel H300 mot Hegel H300/PCM? mvh Rune , Bergen
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Hei "Spisspøy" . Jeg er litt nysjerrig på høytalere - har prøvd en del , (Mirage, B&W, Spendor SP1/2R2) og pt. Burmester 995 MK3. Har anskaffet Hegel H300, og vurderer PMC PB1i Signatur -er i dialog med Roald. Ser på forum at Auditor mener Hegel+PMC =" smør på flesk", hvilken erfaring har du? PS:Jeg har også mulighet til Vienna ABCG som min sønn har - hvordan vurderer du disse+hegel H300 mot Hegel H300/PCM? mvh Rune , Bergen
    Heisann!

    Gratulerer med en flott forsterker! Jeg har desverre kun hørt PMC PB1i S med Devialet, en forsterker som koster 3x mer en H300, og som jeg ikke har hørt på VA.

    Må huske på at nye Hegel har en annen lydsignatur en de eldre (H200, P4 osv) så mange sitter forsatt, uten å ha hørt nyere Hegeler (H300, P30, H30, H20, P17) og mener de er for lyse i lyden osv. noe som ikke er tilfelle sålangt jeg har hørt hvertfall!

    PMC og Vienna er begge fantatiske høgtalere, BCG og H300 er nok en like god match som BBG som jeg har, men du må nesten høre selv om du har mulighet.

    Jeg likte PB1i Sign. svært godt, skulle gjerne hørt desse med H300 selv :)

    Lykke til med jakten! ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Vis vedlegget 221597 Har skjedd litt siden sist, Boxee Box og NAS er oppe å går :)

    Og idag var jeg og hentet nye høyttalere!

    Usher Dancer Mini 2 BE. En smule større en mine Vienna Acoustics BBG.

    IMAG0695.jpg


    Vis vedlegget 221601

    Skal prøve ta noen bedre bilder i morgen i dagslys med kamera! :cool:
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Noen bedre bilder! :)

    Er strålende fornøgd med Usher'ne, men nå har såklart lysten på å prøve andre forsterkere komt også.. :rolleyes:

    Lite oversiktsbilde tatt fra hemsen.

    P1010459.jpg

    P1010464.jpg

    Treverket er nydelig!
    flotte treverk.jpg

    Strømpadden/filter
    P1010452.jpg

    bakside.jpg



    Noen som har tips til forsterkere jeg kunne prøvd? :)

    Nb: husk tv'en er 70", så de lever ikke opp til navnet "mini" :rolleyes:
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Synes de er hakket vassere med trekkene av. Spiller sikkert bedre og:)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Har tatt de av nå og lytter! Er forsatt i plasserings fasen, har fått avtalt lån av McIntosh D100 , og Hegel P30 nå fra en kamerat, så får vi se hvordan det blir med andre Pre/Dac ;)
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Var nære på å køpe dem selv etter å ha hørt dem på Hortenmessa i fjor. De spiller veldig bra synes jeg! Kos deg:)
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.269
    Sted
    Oslo
    Flotte høytalere, Spissoy. Gratulerer!


    mvh
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Takker! :)

    Har nå lagt Vienna'ene for salg, grunnet jeg ønsker å finansiere en forsterker, da jeg er litt for nysgjerrig på noe større, og såklart dyrere :rolleyes:

    Holder detaljene rundt dette litt for meg selv inntil videre, men kan røpe at H300'en ryker isåfall, litt vemodig og risikabelt da jeg er veldig fornøgd med den!

    Mvh
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Da var Vienna'ene solgt, og fått bekreftet at jeg blir eier av en ny forsterker, en liten drøm jeg har hatt :) Blir overlevering på Fredag!

    Dette skal få gløde opp stuen i høst/vintermørket! :cool:

    316871-best_offer_for_ayon_triton_tube_integrated_amp.jpg


    IMG_2371-ayon-triton-amp-small.jpg


    Ayon Triton III ;)

    OM jeg gleder meg!
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Er noe med Ayon som gir en sånn "må-ha" følelse, håper Triton og Mini Dancer finner tonen sammen :)

    Må også ha meg DAC nå, så da er det på an igjen med testing og lån. Vis noen har tips til DAC'er som passer Ayon, så er tips hjartleg velkommen.

    Er balanserte innganger på denne, så da får jeg endelig bruk for Black Magic Revelation XLR kablene mine :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Går å tripper i vente på at det skal bli fredag :rolleyes:

    Men holder meg opptatt og planlegger/undersøker angående DAC, var i Bergen idag og fikk sett på Parasound zDAC, fikk også avtale om hjemlån fra Soundgarden om en Primare DAC30, igjen, men denne gangen i 5-6 dager slik at jeg får testet skikkelig. :)

    Har også sett en del på Cary DAC100(T) uten eller med rør (3000.- i prisforskjell) spennende sak! Noen erfaringer?

    Fikk også lånt/kjøpt Nordost jumpere, mange sier man får god effekt, så jeg måtte jo prøve, har de på nå.. men kommer tilbake etterhvert om det gir noen effekt!

    IMAG0724.jpg

    IMAG0722.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Har skjedd en del her, og mer skjer etterhvert :rolleyes: Blitt mye nytt her i huset. (Nordost Jumperene ble levert tilbake)

    Fikk levert/hentet dette på fredag og det ble en "lang" helg, da jeg ikke fikk lyttet noe til den før det ble fyllatur på ei hytte i Kvamskogen (Eikedalen)

    "Siste dans" for H300.. !

    sistehegel.jpg



    For så å ta imot denne, ble mildt sagt overrasket over størrelsen her.. Audi A4 Stationwagon..!


    kasse.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn