De skulle prøvd det mot sine egne tette avløp. Men ser at de fikk en flott single malt fra Kaizers... Misbruk av whisky, men det gikk jo til et godt formål.RojohII skrev:Deilig med ting som hjelper mot tette avløp. ;D
|
De skulle prøvd det mot sine egne tette avløp. Men ser at de fikk en flott single malt fra Kaizers... Misbruk av whisky, men det gikk jo til et godt formål.RojohII skrev:Deilig med ting som hjelper mot tette avløp. ;D
den verste husker du sikkertlars_erik skrev:De skulle prøvd det mot sine egne tette avløp. Men ser at de fikk en flott single malt fra Kaizers... Misbruk av whisky, men det gikk jo til et godt formål.RojohII skrev:Deilig med ting som hjelper mot tette avløp. ;D
Dagbladet kom med feil info; det var ikke whisky, men øl.RojohII skrev:Hadde vi alle fått single malt for våre tette avløp...
Btw: Akkurat nå dundrer Raga i bakgrunnen med "Er det ikke deilig å ha noen å hate"... Slå dem flate!
For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Å bagatellisere rasistiske vitser i et av landets mest sette TV-sendinger er å akseptere hverdagsrasismen.
Hadde vitsen falt på et sent nachspiel i natt ville den nok blitt bagatellisert og ikke gjort noe poeng av.
Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Å bagatellisere rasistiske vitser i et av landets mest sette TV-sendinger er å akseptere hverdagsrasismen.
Hadde vitsen falt på et sent nachspiel i natt ville den nok blitt bagatellisert og ikke gjort noe poeng av.
Sant nok, men buhu og piping er respons helvete verdig.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
det er langt over streken greit nok. de har beklaget det på det sterkeste. ingen grunn til heksejakt. sjekk jagland. laaaaangt verre. de hadde sikkert supet en god del før de gikk opp.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Helt flott det, at salen viser sin avsky.RojohII skrev:Sant nok, men buhu og piping er respons helvete verdig.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Nei, det finnes ingen pedagogikk i slik form for vemmelse - bare vemmelse. Ingen heder. Bare frykt.lars_erik skrev:Helt flott det, at salen viser sin avsky.RojohII skrev:Sant nok, men buhu og piping er respons helvete verdig.
Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Enig i det, forutsatt at det faktisk var rasistisk ment.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Hva skulle de ha gjort, som hadde vært verdig?RojohII skrev:Nei, det finnes ingen pedagogikk i slik form for vemmelse - det blir bare vemmelse. Intet heder.lars_erik skrev:Helt flott det, at salen viser sin avsky.RojohII skrev:Sant nok, men buhu og piping er respons helvete verdig.
Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.dag1234 skrev:Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Jeg vet ikke. Så ikke incidenten. Uttaler meg generelt. Jeg vil bare ikke ha et samfunn som skriker opp mot alt og alle. Nå sist en helseminister som ikke utelukker røkeforbud i arbeidstiden. På tide å vise fingern til korrektheten. Et uvesen.lars_erik skrev:Hva skulle de ha gjort, som hadde vært verdig?RojohII skrev:Nei, det finnes ingen pedagogikk i slik form for vemmelse - det blir bare vemmelse. Intet heder.lars_erik skrev:Helt flott det, at salen viser sin avsky.RojohII skrev:Sant nok, men buhu og piping er respons helvete verdig.
Reist seg og snudd ryggen til? Gått sin vei?
Unskyldninger om at man har drukket, er fra landet, ikke vant til så store tilstelninger holder ikke. Viser ellers til Tranes innlegg, som også utdyper hva jeg mener.65finger skrev:Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.
Uttalelsen ville fått stå uimotsagt og bekreftet at hverdagsrasisme er greit....han er jo fra landet...er ikke vant til store tilstelninger....hadde sikkert tatt seg en tår....bortforklaringer.
Sterke reaksjoner er på sin plass.
Etter unnskyldninger vil det også være på sin plass å skvære opp i ettertid.
Ok. Men dette er storm i et vannglass.Trane skrev:Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.dag1234 skrev:Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Uttalelsen ville fått stå uimotsagt og bekreftet at hverdagsrasisme er greit....han er jo fra landet...er ikke vant til store tilstelninger....hadde sikkert tatt seg en tår....bortforklaringer.
Hva han faktisk mente har lite å si.Ludo skrev:Jeg oppfattet ikke dette som rasisme, men det er jo så moderne å tolke alt i verste mening.Litt spesielt at en selvutnevnt moromann som Tschawe ikke tåler en spøk ...
Vet vi at de ikke er det?dag1234 skrev:Ok. Men dette er storm i et vannglass.Trane skrev:Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.dag1234 skrev:Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Hvem av oss har ikke servert vitser som har falt i dårlig jord - fordi vi ikke hadde åndsnærværelse nok til å fornemme hva som går og ikke? Det har jeg gjort mange ganger, og det er like flaut hver gang. Alle kan drite på draget.
Hadde disse prisvinnerne vært rotekte rasister, så hadde det selvsagt vært noe å hisse seg opp over.
Det at en mediavant utenriksminister og tidligere statsminister gjør en verre tabbe i beste sendetid er helt greit for deg. det er et relevant eksempel som du behendig unngår å kommentere.lars_erik skrev:Unnskyldninger om at man har drukket, er fra landet, ikke vant til så store tilstellninger holder ikke. Viser ellers til Tranes innlegg, som også utdyper hva jeg mener.65finger skrev:Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Igjen; dette dreier seg ikke om Jagland. Han uttalelse var helt på trynet. Men det gjør ikke Plumbos lavpannede "humor" bedre.65finger skrev:Det at en mediavant utenriksminister og tidligere statsminister gjør en verre tabbe i beste sendetid er helt greit for deg. det er et relevant eksempel som du behendig unngår å kommentere.lars_erik skrev:Unnskyldninger om at man har drukket, er fra landet, ikke vant til så store tilstellninger holder ikke. Viser ellers til Tranes innlegg, som også utdyper hva jeg mener.65finger skrev:Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Jo, vi vet det. De har lagt seg paddeflat.lars_erik skrev:Vet vi at de ikke er det?dag1234 skrev:Ok. Men dette er storm i et vannglass.Trane skrev:Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.dag1234 skrev:Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Hvem av oss har ikke servert vitser som har falt i dårlig jord - fordi vi ikke hadde åndsnærværelse nok til å fornemme hva som går og ikke? Det har jeg gjort mange ganger, og det er like flaut hver gang. Alle kan drite på draget.
Hadde disse prisvinnerne vært rotekte rasister, så hadde det selvsagt vært noe å hisse seg opp over.
Dessuten er det helt fantastisk lavpannet å si slikt, uansett setting.
På tide at man tenker tanken at 1 mill seere kanskje ikke er verdt pøkk hva innhold i tanke og reaksjon angår. Sikkert 1 mill seerere som synes utdelingen til Liu Xiaobo var litt dum, egentlig - i ettertid.Trane skrev:Hva han faktisk mente har lite å si.Ludo skrev:Jeg oppfattet ikke dette som rasisme, men det er jo så moderne å tolke alt i verste mening.Litt spesielt at en selvutnevnt moromann som Tschawe ikke tåler en spøk ...
Settingen har alt å si.
Det ER forskjell på å si noe foran 1 mill (?) seere og å si det på et nachspiel (såfremt man ikke heter Giske og er på Lorry da).
Det kan man jo også gjøre, uten å angre annet at man sa hva man tenkte, om man ikke liker reaksjonen man får.dag1234 skrev:Jo, vi vet det. De har lagt seg paddeflat.lars_erik skrev:Vet vi at de ikke er det?dag1234 skrev:Ok. Men dette er storm i et vannglass.Trane skrev:Uten en sterk og klar reaksjon ville beklagelsen kommet i stillhet på bakrommet.dag1234 skrev:Nå synes jeg du overreagerer. Dette var først og fremst en dårlig vits, som ble beklaget umiddelbart.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Dessuten er det helt fantastisk lavpannet å si slikt, uansett setting.
Herregud! det er et eksempel på at det er mulig å drite seg ut når man forsøker å være morsom. Du påstår at uansett om de kommer fra landet, er fulle osv. er det utilgivelig å lire av seg noe sånt. Det er så lett å skrive i sofaen. Selv statsministrer gjør noen ganger slike tabber. Prøv å sett deg bittelittegrann inn i situasjonen før du ensidig fordømmer og kjefter opplars_erik skrev:Igjen; dette dreier seg ikke om Jagland. Han uttalelse var helt på trynet. Men det gjør ikke Plumbos lavpannede "humor" bedre.65finger skrev:Det at en mediavant utenriksminister og tidligere statsminister gjør en verre tabbe i beste sendetid er helt greit for deg. det er et relevant eksempel som du behendig unngår å kommentere.lars_erik skrev:Unnskyldninger om at man har drukket, er fra landet, ikke vant til så store tilstellninger holder ikke. Viser ellers til Tranes innlegg, som også utdyper hva jeg mener.65finger skrev:Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Så vidt jeg husker, fikk Jagland en hel masse bråk etter den håpløse replikken.65finger skrev:Herregud! det er et eksempel på at det er mulig å drite seg ut når man forsøker å være morsom. Du påstår at uansett om de kommer fra landet, er fulle osv. er det utilgivelig å lire av seg noe sånt. Det er så lett å skrive i sofaen. Selv statsministrer gjør noen ganger slike tabber. Prøv å sett deg bittelittegrann inn i situasjonen før du ensidig fordømmer og kjefter opplars_erik skrev:Igjen; dette dreier seg ikke om Jagland. Han uttalelse var helt på trynet. Men det gjør ikke Plumbos lavpannede "humor" bedre.65finger skrev:Det at en mediavant utenriksminister og tidligere statsminister gjør en verre tabbe i beste sendetid er helt greit for deg. det er et relevant eksempel som du behendig unngår å kommentere.lars_erik skrev:Unnskyldninger om at man har drukket, er fra landet, ikke vant til så store tilstellninger holder ikke. Viser ellers til Tranes innlegg, som også utdyper hva jeg mener.65finger skrev:Jagland Bongo fra Kongo uttalelse er et eksempel på at det går an å drite seg ut selv for en tidligere statsminister og daværende utenriksminister. I lys av det eksempelet er det ikke spesielt oppsiksvekkende at et pop/rockband lett bedugget gjør en slik tabbe. tviler på at det var ment slik og jeg blir provosert av moralens vokter som hugger tillars_erik skrev:Jagland har da ingenting med dette å gjøre. At noe er verre i dine øyne, gjør ikke dette bra. Dårlig humor? Finnes ikke noe som helst humoristisk i slikt.65finger skrev:du leser det verste i alle situasjoner og det som passer deg lars_erik. Igjen se på Jagland. Et forsøk på humor som falt svært uheldig ut velger jeg å se det somlars_erik skrev:Flott innlegg. Bra, Trane.Trane skrev:For å bryte inn med et øyeblikk av alvor:65finger skrev:Ikke noe å tjase seg opp om
Jagland får neppe innreisetillatelse til kinaoct skrev:Tvangs-send både Plumbo & Jagland til Kina 8). Ta gjerne med Buddy Holly kopien Bernhoft som flyver. Utfallet er vel gitt.
Tror du ikke :65finger skrev:Jagland får neppe innreisetillatelse til kinaoct skrev:Tvangs-send både Plumbo & Jagland til Kina 8). Ta gjerne med Buddy Holly kopien Bernhoft som flyver. Utfallet er vel gitt.
jeg tror ikke, jeg vet at han får komme innlars_erik skrev:Tror du ikke :65finger skrev:Jagland får neppe innreisetillatelse til kinaoct skrev:Tvangs-send både Plumbo & Jagland til Kina 8). Ta gjerne med Buddy Holly kopien Bernhoft som flyver. Utfallet er vel gitt.
![]()