Stemmer nok at klasse D muligens ikke blir likt i samme grad som en AB forsterker, og har selv ikke gått over til klasse D pga nettopp det...ikke at jeg trenger skifte da, men har lurt litt på hvorfor potensielle kjøpere snarere velger AB?
Kan det være størrelsen på et produkt som påvirker valget?
Vaner vi har hatt generelt i lang tid mot AB kjøp, eller har AB forsterkere på noen plan kanskje mer "støy", farging av lyden?
Er det noe vi da har har lært oss til å like?
Kan klasse D være så fritt for det, at det blir for nøytralt, sterilt kanskje?
Jeg har tenkt på det til tider..men har enda ikke tilgode å høre en Devialet, kunne vært spennende engang. Spectral også for den saks skyld, liker hva som skrives om dem og har til tider lest litt om den. Er gode tilbakemldinger på DMA 400 på audiogon ser jeg
Kan det være størrelsen på et produkt som påvirker valget?
Vaner vi har hatt generelt i lang tid mot AB kjøp, eller har AB forsterkere på noen plan kanskje mer "støy", farging av lyden?
Er det noe vi da har har lært oss til å like?
Kan klasse D være så fritt for det, at det blir for nøytralt, sterilt kanskje?
Jeg har tenkt på det til tider..men har enda ikke tilgode å høre en Devialet, kunne vært spennende engang. Spectral også for den saks skyld, liker hva som skrives om dem og har til tider lest litt om den. Er gode tilbakemldinger på DMA 400 på audiogon ser jeg