Hi-Fi forretninger Spaceworld/Soundgarden konkurs

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.907
Antall liker
8.201
Torget vurderinger
1
Soundgardens avdeling i Kristiansand gjenoppstår i sentrum! Gleder meg til å ta turen til sørlandet snart.

"Butikken på Sørlandssenteret er stengt, og vi flytter til Kristiandsand sentrum i løpet av kort tid. Her vil vi åpne en ny og flott butikk for alle våre hi-fi interesserte kunder på Sørlandet. Vi svarer på både mail og telefon mens vi flytter :)"


Håper at noe liknende her skjer i Nordens Paris.
støttes!
Sist jeg var innom senteret var det aktivitet i butikken. Flere plastrede paller, så ut som de ble merket «Trondheim» - så er ikke så sterk i troen her.
Nei, det er ikke igangsatt noe som starter ny butikk her i Tromsø. "Noen" sier at de ønsker å etablere ny butikk, men det er i så fall opp og fram og ikke på et av kjøpesentrene.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Var innom Soundgarden i Trondheim. Der står det esker med varer fra både Tromsø, Bodø og Levanger. Synd for de som bor nord for Trondheim selvsagt. Men gode muligheter spesielt for de som er ute etter Monitor Audio til hyggelig pris.

Men en eller annen hifi-butikk i Nord-Norge burde det tross alt være mulighet for.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.907
Antall liker
8.201
Torget vurderinger
1
Det begynte å bli skralt på slutten her oppe så jeg. Så det kan ikke være enorme mengder varer de har fått fra Tromsø i Trondheim.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Alt er relativt selvsagt, men hvis jeg sier at jeg så kanskje 10-15 esker med Monitor Audio + en del plastrede paller med div., så synes jeg det ser ganske mye ut.
 

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Innlegg
897
Antall liker
1.000
Torget vurderinger
4
B7CCFE22-16B2-4FEA-A06E-05DD431ACFA2.jpg


Var innom 15.jan og snusert på H360, på slutten av januarsalget. Da var det HD30, 590, 360, Röst og en del dyre SA og MA gold inne. Phamtom gold og mini-phantom var og der.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.907
Antall liker
8.201
Torget vurderinger
1
Ja, det stod litt utstyr, men på slutten før det var over og jeg fikk tilbakebetalt litt penger, så jeg at det var blitt noe mindre utstyr i butikken. Varelageret bugnet neppe, ettersom mye som ble tilbudt meg var "demo" mot slutten. Det gjaldt bla. flere av de tingene som du har på bildet der.
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Hei,

Hvordan er det med Soundgarden nettbutikk? Er den oppe å går?
Jeg la inn en bestilling for flere uker siden, fikk ordrebekreftelse og så ble det stille.
Etter en måneds tid fikk jeg sporingsnummer men ingen vare er sendt med Postnord?

Helt greit at en vare kan ha lang leveringstid og kansje er tom hos produsent. Men litt info hadde vært greit? En liten mail kansje?

Noen flere som har opplevd noe lignende ?
 
H

Hifibasillen

Gjest
Bestilte et par MA Bronze 6 med levering antatt 2-3 uker så nettbutikken er oppe og går den jeg får mine beste uke var svaret iallefall, ta å send de mail eller ring de har svart meg hver eneste gang jeg har hatt spørsmål, men ja dårlig og ikke gi konkret info om leveranse hvis dette tar mer tid en allerede antatt
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Det er det jeg mener. På varen jeg bestilte stod det 4 - 5 dager. Ting kan selvfølgelig ta lenger tid. Så en tilbakemld hadde vært fint.

Mvh
 
H

Hifibasillen

Gjest
Ja skjønner og det er også penger du selv har investert i et produkt og da er det lite trivelig og vente i all evighet og spesielt når bedriften ikke sier ifra noe de burde ha gjort, lite profesjonelt når en må selv ta kontroll og omtrent mase, opplevd dette selv dog ikke hos SG.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
Jeg innser jo at jeg nå fremstår som en utdatert gammel gubbe, men i tilfelle SG foretrekker jeg å bestille via en fysisk butikk. I mitt tilfelle er det SG Trondheim.
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.020
Antall liker
619
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Er dårlig med butikker nær Fredrikstad. :)
jeg har handlet mye hos SG tidligere å er svært fornøyd med dem som leverandør. Jeg har sendt mail og fikk svar med en gang så det er bra. Syntes bare det hadde vært fint med en oppfølgings mail når leveringstiden drar ut.

Mvh
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Det kan også nevnes at de er meget raske og ekspeditte på chatten i nettbutikken til Soundgarden. Tror nesten det er raskere enn mail...
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.907
Antall liker
8.201
Torget vurderinger
1
Jeg synes de er flinke til å svare, og er veldig serviceinnstilt.
 
Topp Bunn