Soundsmith Otello

olema

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.10.2012
Antall liker
4
Sted
Trondheim
Hvor får jeg kjøpt Soundsmith Otello PU? Norge eller utland, seriøse nettbutikker.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.834
Torget vurderinger
35
Audioaktøren ligger i Horten.

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
38.290
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
Er'kke det det samma da?:p

My bad, legger meg flat.:eek:
(jeg har jo inne en bestilling på Ottelo hos Terje i a.aktøren, snakka med ham på fredag, så dette burde jeg ha huska. Kan bare skylde på mye alkohol siden da...).

ArildD

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2008
Antall liker
742
Sted
Akershus
Torget vurderinger
22
Jeg sakser (stjeler) fra annen vinyl tråd hvor G Brekke sier ang din Project :

Av nye RIAAer bør du vurdere Musical Fidelity V-LPS II eller gå opp til en Graham Slee ERA V (Intro).
Særlig ERA V-en er usedvanlig god for pengene (Kr. 4.200,- hos Stereolab) og er vel den billigste
RIAAen som står i klasse A i Stereophile. Denne kan kun brukes sammen med high-output pickuper
som er det eneste fornuftige valget til din platespiller (Ortofon 2M Bronze eller SoundSmith Otello).
Min test av ERA V-en finner du her: http://www.audiofidelity.no/comlete_mags/17.pdf (side 93)

Vil denne PU funger på en Pro-Ject Debut Carbon og en Trichord Research Dino + RIAA? Vurderer en oppgradering til Rega RP6.

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Antall liker
1.339
Sted
Nadadouro, Portugal
Er litt forvirret, de fleste bilder av Otello er med et hus av plastic, denne er i tre Moving Magnet Carts - SECRETS CAVE og mye penere synes jeg.
Selv når man klikker inn på Otello Wood Body får man opp denne plastic modellen Soundsmith built phono cartridges

Forklaring utbedes....

Finder ikke så mange tester heller selvom denne har noen år på baken.
Har virkelig lyst på en pickup jeg har hatt før, Denon DL-301 MK II, men Otello er interessant.

Sist redigert:
Topp Bunn