Soundcare apparatfot på EMC-1

andersovre

Medlem
Ble medlem
20.09.2005
Antall liker
0
Hei, er det noen som enten kan fortelle meg dimensjonen på skruene som skal benyttes til å feste apparatfot til en EC EMC-1 spiller eller hvor jeg kan få fatt i disse skruene?

Min spiller har i dag Soundcare festet med dobbeltsidig tape, men jeg foretrekker å skru fast en apparatfot..

Mvh,
Anders

Springbank

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.09.2003
Antall liker
3
Send en mail til Eltek (www.dynabel.no), nye eller gamle electrocompaniet..
Evt. kan du ta ut en eksisterende skrue (går ut fra at det ikke er tomme skruehull under spilleren?), ta den med til en jernvarehandel og spørre der. Eller måle diameteren på skrue/hull med en linjal.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Ser at du helst vil sku fast, men har du prøvd å feste med blu-tack? I min EMC1-tid var vi endel som fant ut at det var beste løsning rent lydmessig...

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Hei, er det noen som enten kan fortelle meg dimensjonen på skruene som skal benyttes til å feste apparatfot til en EC EMC-1 spiller eller hvor jeg kan få fatt i disse skruene?

Min spiller har i dag Soundcare festet med dobbeltsidig tape, men jeg foretrekker å skru fast en apparatfot..

Mvh,
Anders
Hei.

Hadde neppe lagt penger i det, soundcare som er limt på er vel likebra, soundcare leverer også de med lim til store ht så det må gå bra under emc1 også.
Sannsynligvis er gjengestørrelsen mindre en vanlig standard uansett, mener at det er max 4mm.

Brukte vel selv både base og prøvde noen forskjellige føtter i tillegg når jeg hadde emc1, det skal sies at min gamle emc1 ikke hadde soundcare, det kom først noe senere.
Soundcare føtter synes jeg imidlertid er et godt produkt.

Mvh
Geir :)

andersovre

Medlem
Ble medlem
20.09.2005
Antall liker
0
Til andre som ønsker å feste Soundcare til sine EC produkter, så er det skruer med dimensjonen 4x20 mm (diameter x lengde) som passer. Skaffes hos din lokale jernvare-butikk for noen kr.

Hilsen
Anders

Topp Bunn