SOtM sMS-200 NEO og Roon

rarhjerne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2014
Innlegg
318
Antall liker
96
Sted
Levanger
Torget vurderinger
2
Hei,har i dag en lyngdorf tdai 3400 og en liten pc med installert roon på samt ipad som fjernkontroll.
Dette har funket bra,men nå har pc`n begynt å leve sitt eget liv dermed må den byttes ut,da tenkte jeg å erstatte den med en ren streamer (ikke noe win10 og dilldall i tillegg)som jeg kan kjøre roon på,ser SOtM er roon ready men det er også min lyngdorf og får ikke kjørt roon på den fra ipad uten noen form for streamer i tillegg...trenger jeg feks en SOtM sMS-200 NEO i tillegg?kan jeg da styre roon med ipad fra soffan :)
Dette er ikke helt mitt område så setter pris på svar :)
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.546
Antall liker
3.442
Torget vurderinger
6
Du må ha en PC/MAc til å installere Roon core på. Nettbrett eller smartmobil brukes kun som fjernkontroll.
Alle Roon ready streamere må ha Roon core som klient!
Så svaret er nei. Eller så er en av mine favoritt bridge SoTM.
Mvh
Morten N.A.T

Hei,har i dag en lyngdorf tdai 3400 og en liten pc med installert roon på samt ipad som fjernkontroll.
Dette har funket bra,men nå har pc`n begynt å leve sitt eget liv dermed må den byttes ut,da tenkte jeg å erstatte den med en ren streamer (ikke noe win10 og dilldall i tillegg)som jeg kan kjøre roon på,ser SOtM er roon ready men det er også min lyngdorf og får ikke kjørt roon på den fra ipad uten noen form for streamer i tillegg...trenger jeg feks en SOtM sMS-200 NEO i tillegg?kan jeg da styre roon med ipad fra soffan :)
Dette er ikke helt mitt område så setter pris på svar :)
 

YesJens

Musikkelsker
Ble medlem
21.08.2018
Innlegg
3.214
Antall liker
6.131
Sted
Under stjernene
Alernativt Roon Nucleus istedenfor PC/MAC. Har du rippet CD'ene til en SSD kan du montere den i Nucleus'n.
Det hele styres fra Roon Remote fra brett/mobil.
Nucleus er vifteløs.
Bruker SOtM sMS-200 NEO mellom Nucleus og DAC (Mola Mola)
 
Topp Bunn