Hei , jer er ute etter ett par kvadrat med sort filtfuk ,eller annen stoffduk/lerret ....dette bør være lystett , dvs ikke gjennomskinn fra malt vegg bak...jeg skal bruke dette på vegg bak to rack , for å unngå synlig kabelkryssing....størrelsen er ca 120x140cm----
kablene er stort sett sorte og veggen er hvit , tanken er å motere stoff/lerret på veggen i en firkant som tilsvarer det rackene dekker , slik at innsyn mellom hyllene får en annen bakgrunn enn hvit , da vil kabelkryssingen syntes mindre , og det hele vil fremstå som mere ryddig....tips om hvem som selger sånt ønsker jeg....
gjerne o oslo / omegn....stoffer er nemlig ikke min greie.....hverken i kvadratmeter eller flytende... ;D
Her er det hhv tips om stoff i kvadratmeter som er av interesse.....sort farge.
Tips tas mot med takk....Mvh Espen
kablene er stort sett sorte og veggen er hvit , tanken er å motere stoff/lerret på veggen i en firkant som tilsvarer det rackene dekker , slik at innsyn mellom hyllene får en annen bakgrunn enn hvit , da vil kabelkryssingen syntes mindre , og det hele vil fremstå som mere ryddig....tips om hvem som selger sånt ønsker jeg....
gjerne o oslo / omegn....stoffer er nemlig ikke min greie.....hverken i kvadratmeter eller flytende... ;D
Her er det hhv tips om stoff i kvadratmeter som er av interesse.....sort farge.
Tips tas mot med takk....Mvh Espen