Sort filt duk...

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , jer er ute etter ett par kvadrat med sort filtfuk ,eller annen stoffduk/lerret ....dette bør være lystett , dvs ikke gjennomskinn fra malt vegg bak...jeg skal bruke dette på vegg bak to rack , for å unngå synlig kabelkryssing....størrelsen er ca 120x140cm----

kablene er stort sett sorte og veggen er hvit , tanken er å motere stoff/lerret på veggen i en firkant som tilsvarer det rackene dekker , slik at innsyn mellom hyllene får en annen bakgrunn enn hvit , da vil kabelkryssingen syntes mindre , og det hele vil fremstå som mere ryddig....tips om hvem som selger sånt ønsker jeg....

gjerne o oslo / omegn....stoffer er nemlig ikke min greie.....hverken i kvadratmeter eller flytende... ;D

Her er det hhv tips om stoff i kvadratmeter som er av interesse.....sort farge.

Tips tas mot med takk....Mvh Espen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.250
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
....nervøs fløyel......... ;D

Kan gi fint fargespill hvis du retter noen (farge)spotter mot det.....

mvh
Proffen

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
ssm skrev:
Hei , jer er ute etter ett par kvadrat med sort filtfuk ,eller annen stoffduk/lerret ....dette bør være lystett , dvs ikke gjennomskinn fra malt vegg bak...jeg skal bruke dette på vegg bak to rack , for å unngå synlig kabelkryssing....størrelsen er ca 120x140cm----

kablene er stort sett sorte og veggen er hvit , tanken er å motere stoff/lerret på veggen i en firkant som tilsvarer det rackene dekker , slik at innsyn mellom hyllene får en annen bakgrunn enn hvit , da vil kabelkryssingen syntes mindre , og det hele vil fremstå som mere ryddig....tips om hvem som selger sånt ønsker jeg....

gjerne o oslo / omegn....stoffer er nemlig ikke min greie.....hverken i kvadratmeter eller flytende... ;D

Her er det hhv tips om stoff i kvadratmeter som er av interesse.....sort farge.

Tips tas mot med takk....Mvh Espen
Kjøpte stoff til å lime på basskasser ol på Eltek. Litt stivt, men kan være verdt å sjekke ut.

http://www.mamut.net/dynabel/default.htm

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg fant en gang en stoffbutikk tvers over gata for Stortinget, mot Oslo S. Der hadde de filt.

En tanke om filt, mens jeg er i gang... Det er en skikkelig støvmagnet, og det tåler ikke vask særlig godt. Jeg tror det blir bedre med noe gardinstoff eller noe sånt. Spør mor.

;)

Topp Bunn