Sommerfest 2 Juli

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Hallo alle venner i GLL!
8x12_TOM inviterer medlemmene m. følge til terrassen sin i Langesund den 2.Juli.

Fra kl 19 er det mulig å kose seg med bading, grilling, god lyd i kjelleren (regner jeg med) og godt selskap.

Mat og drikke tar du med sammen med ditt gode humør og evt livsledsager.



Gi meg et signal om du/dere kommer så vi har en anelse.

MVH

Torbjørn hifiguru
 
8

8x12_TOM

Gjest
Hallo alle venner i GLL!
8x12_TOM inviterer medlemmene m. følge til terrassen sin i Langesund den 2.Juli.

Fra kl 19 er det mulig å kose seg med bading, grilling, god lyd i kjelleren (regner jeg med) og godt selskap.

Mat og drikke tar du med sammen med ditt gode humør og evt livsledsager.



Gi meg et signal om du/dere kommer så vi har en anelse.

MVH

Torbjørn hifiguru
Her var det så dårlig oppslutning at jeg tror vi avlyser hele greiene.

Mvh-
Tor
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.185
Antall liker
1.288
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Er opptatt denne dagen i familieselskap, men tar gjerne en tur ut til Langesund en annen dag Tor :)
Ser i tråden din at det begynner å skje ting.....
 
8

8x12_TOM

Gjest
He-he Siste dage før festen går av stabelen får jeg beskjed på telefon at det er 3-4 klare for grilling.
Dette blir på sparket og grillmat og tilbehør bør ordnes på eget initiativ. Noe å sitte på og fyr på grillen tror jeg jeg klarer å ordne. Musikk i kjelleren er vel så som så.

Mvh en litt forvirrer vert
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Jeg meldte avbud da jeg skjønte at oppmøte ville bli labert ( pga reiseveg med buss/taxi )
Tilbringer kvelden hjemme med huepine istedenfor etter et uhell som inkluderer garasjeport, briller, caps og regn..

Jeg håper vi får det til igjen seinere når vi har anledning til å stille mannsterke!

Thomas
 
Topp Bunn