V
vredensgnag
Gjest
Men her er det jeg er optimistisk, Espen R. Jeg gir tidvis råd til folk som driver med merkevarer, og jeg påpeker at nå er vi inne i en ny merkevaresyklus.
Alle de store merkevarene begynte en gang i en garasje, et skur, en salgsbod eller et kjøkken ... og vokste seg store fordi de leverte noe som folk ville ha. Så kom regnearktomsingene inn i bildet, og de vokste seg megastore på å levere noe som folk etterhvert spør om de virkelig har lyst på.
Og så er det blitt plass for nye som forsøker seg fra en garasje, osv. Vi er ikke tvunget til å kjøpe skit, og internett har både bidratt til å bevisstgjøre oss, og til å gjøre det lettere å få tak i kvalitet.
Alle de store merkevarene begynte en gang i en garasje, et skur, en salgsbod eller et kjøkken ... og vokste seg store fordi de leverte noe som folk ville ha. Så kom regnearktomsingene inn i bildet, og de vokste seg megastore på å levere noe som folk etterhvert spør om de virkelig har lyst på.
Og så er det blitt plass for nye som forsøker seg fra en garasje, osv. Vi er ikke tvunget til å kjøpe skit, og internett har både bidratt til å bevisstgjøre oss, og til å gjøre det lettere å få tak i kvalitet.