Sport, sykkel og trening Snooker

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.109
Antall liker
3.648
Torget vurderinger
4
Veldig bra, men herren tapte over smurfen -(
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
Synes Selby har blitt litt kvikkere ikveld? Uansett en underholdene match.
Spørsmål: Hvor mange ordtak han den goldeste trønderen på lur? Jeg tipper i overkant av 175,000! 😉
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
En sullivan på halv maskin er nesten frustrerende å se på. Att Higgins ikke var i nærheten av fordums storhet hjalp heller ikke. Satser på litt spenstigere saker kl.20!
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
57.496
Antall liker
111.545
Torget vurderinger
24
The Milkman spilte bra i dag! Hadde egentlig fortjent å dra hjem den matchen.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
Rett og slett ett Herligt par med drops. Begge semi’ne.

Hva tenker vi om morgendagen?
Jeg vedder en Kenwood KD-500 på Herr Ding!
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
57.496
Antall liker
111.545
Torget vurderinger
24
WTFC.... ikke overbegeistret for noen av finalistene...:cautious:
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
Han gjør nok det. Men håper på en skarp oppgradert versjon av Ding i neste runde, om ikke for annet en økt spenningsnivå. 8-7 i Dings favør f.eks, bør få flere en meg til å flytte rompa litt lenger frem på sofaen.
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.583
Antall liker
10.497
Sted
Hjelle
Nu jävlar, nu kjør vi 😁
Lykke til begge to.....
 
U

Utgattmedlem 762

Gjest
Ronnie gjør som Djokovic og stikker av i front, imponerende når han snart er 50 år gammel. Jeg spilte snooker en gang i uka i flere år, og perset med et break på 28. Det er en fryktelig krevende teknisk idrett, for ikke å snakke om for synet. De aller færreste beholder falkeblikket som er påkrevd i så høy alder.


triplecrown.png
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
57.496
Antall liker
111.545
Torget vurderinger
24
RÅ maksimum av Smurfen under dagens shootout!!!
Med masse tid igjen også​
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
Hadde det ikke vært for at jeg sitter på jobb, og dermed får betalt for å se på Melkemannen og kineseren, hadde jeg slått av hele greia.
 

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
57.496
Antall liker
111.545
Torget vurderinger
24
Ufattelig dårlig spill til å være i VM
 

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
13.886
Antall liker
33.806
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
10
Det var heilt forferdeleg å sjå på. Heldigvis hadde eg eit knippe med balleharde Soduko til adspredelse...
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
Det blir ikke mer spennende enn det! Åsså Higgins, på siste sorte!
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.583
Antall liker
10.497
Sted
Hjelle
Da er det bare å gratulere Kyren Wilson, som ny verdensmester.
Well played :cool:
 

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
13.886
Antall liker
33.806
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
10
Jak Jones kom desverre for seint i gang, men det var underhaldane spel på slutten. Fortjent seier til Kyren Wilson.
 

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
13.886
Antall liker
33.806
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
10
2 stk max (147) på Ronni så langt i kveldens semifinale. (1. og 7. frame). Han speler bra i kveld.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.612
Antall liker
611
9-9! Det blir ikke mer spennende en dette. 😬
 

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
13.886
Antall liker
33.806
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
10
Ronny opp frå 2-7 til 9-9, det er jo bare imponerande. Kven vinn safety-duellen i siste partiet og kjem i gang med puttinga?
 
Topp Bunn