Diverse SNES eller Wii?

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
507
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei. Jeg har lånt en Wii og Super Mario All Stars i julen. Barna og jeg har hatt det veldig moro med å spille Super Mario og Super Mario 3. Nå vil jeg gjerne kjøpe en Nintendo konsoll så vi kan spille de klassiske 2D Mario spillene. Er det noen Nintendo fans som kan si meg hvilken konsoll er den beste til det?

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
507
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Takk for innspill cruiser. Jeg har sett de nye nes konsollene, men jeg har igrunnen slått den fra meg fordi de er utsolgt og folk skal ha overpris på Finn. rasberry pi blir for avansert. Det må være snes eller Wii/Wii u

oyvind

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.10.2003
Antall liker
3
Torget vurderinger
1
Takk for innspill cruiser. Jeg har sett de nye nes konsollene, men jeg har igrunnen slått den fra meg fordi de er utsolgt og folk skal ha overpris på Finn. rasberry pi blir for avansert. Det må være snes eller Wii/Wii u
Det gjør du lurt i. Prisene på Finn er hinsides. Den er så vidt verdt orginalprisen. Vi fikk tak i en tidlig til butikkpris. Morsomt nok, men det er for få spill - skjønner ikke hvorfor de ikke bare mata på med minst dobbelt så mange. Man kan ikke laste ned flere så vidt meg bekjent heller.
Det mest håpløse er håndkontrollen som de har valgt å utstyre med en ledning på knapt 40cm. Når jeg koblet til med medfølgende kabler kom jeg totalt ca 1 meter unna TV - litt håpløst når man har tre, fire meter til sofaen. Så måtte ha ny og lenger hdmi. Følger også kun med strømkabel gjennom USB, så man må selv ha en adapter til stikkontakten. Ekstra håndkontroll har dem stoppet utsending av, så vi venter fortsatt på den da. Fremstår som merkelig lite gjennomtenkt.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
507
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Det gjør du lurt i. Prisene på Finn er hinsides. Den er så vidt verdt orginalprisen. Vi fikk tak i en tidlig til butikkpris. Morsomt nok, men det er for få spill - skjønner ikke hvorfor de ikke bare mata på med minst dobbelt så mange. Man kan ikke laste ned flere så vidt meg bekjent heller.
Det mest håpløse er håndkontrollen som de har valgt å utstyre med en ledning på knapt 40cm. Når jeg koblet til med medfølgende kabler kom jeg totalt ca 1 meter unna TV - litt håpløst når man har tre, fire meter til sofaen. Så måtte ha ny og lenger hdmi. Følger også kun med strømkabel gjennom USB, så man må selv ha en adapter til stikkontakten. Ekstra håndkontroll har dem stoppet utsending av, så vi venter fortsatt på den da. Fremstår som merkelig lite gjennomtenkt.
OK takk så mye Øyvind, jeg holder meg unna

6

65finger

Gjest
Takk for innspill. Hva er det som gjør det bedre å spille f.eks Super Mario 3 på SNES i forhold til på Wii med classic controller?
det er et eller annet med å dytte kassettene ned i sporet og oppleve umiddelbart at det starter. solid avrundet sak og en masse spill som er perler utenom mario og company

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
507
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Takk for innspill. Hva er det som gjør det bedre å spille f.eks Super Mario 3 på SNES i forhold til på Wii med classic controller?
det er et eller annet med å dytte kassettene ned i sporet og oppleve umiddelbart at det starter. solid avrundet sak og en masse spill som er perler utenom mario og company
Jeg skjønner. Det er mange gode grunner til å velge snes. Noen som vet hvordan det fungerer å koble en sånn en Wii Controller - Super Famicom Style Controller - Spill - CDON.COM
til Wii til å spille Super Mario for NES og SNES?

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
507
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Takk for tips til dere som bidro. En SNES er på vei i posten. Skulle ikke forundre meg om vi sitter med en CRT TV også om en stund;-)

Topp Bunn