Engelske Cambridge har imponert voldsomt de siste årene, med flere suverene produkter. Spesielt stereoforsterkeren 840A og Blu-ray spilleren Azur 751 som har gjort rent bord i nær sagt alle tester. Førstnevnte fikk også Eisa prisen såvidt meg bekjent tilbake i 2008/2009. Dette er produkter jeg vurderte sterkt når jeg skulle handle elektronikk til mine CM7 høyttalere som jeg bruker i et stereoppsett. Tilfeldigheter gjorde at jeg endte opp med noe annet, men lysten på et Cambridge oppsett lever fortsatt i meg da jeg ble imponert på prøvelytting hos Hifiklubben.
Det er nå en stund siden Cambridge kom med noe nytt på modellstigen. Jeg skulle ønske at de kom med en ny stereoforsterker, og da i en noe høyere prisklasse en kritikerroste 840A. Den låter godt, men Engelskmennene har høyere potensiale
En integrert 150-200 watter i 15-20 000 kr klassen hadde vært midt i blinken, et produkt jeg svært gjerne ville sett på markedet. Er det noen her på sentralen som vet noe om Cambridge har planer om et nytt flaggskip på stereoforsterkerfronten i overskuelig fremtid?Eventuelt om de har nærliggende planer om nye produkter, for eks nytt flaggskip på blu-ray fronten eller forsterkersett med pre/effekt.
Det er nå en stund siden Cambridge kom med noe nytt på modellstigen. Jeg skulle ønske at de kom med en ny stereoforsterker, og da i en noe høyere prisklasse en kritikerroste 840A. Den låter godt, men Engelskmennene har høyere potensiale