SNAKK OM SERVICE

Gradient Helsinki 1.5

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.07.2004
Antall liker
64
Sted
Elverum
Torget vurderinger
2
Jeg var eier av en SA AMP Anthony gallo som var sølv farget. Da jeg kjøpte denne brukt sammen med Gallo ref 3.1 var det jo ikke lett og få en brukt som var sort i farge slik jeg ønsket.
Men da jeg møtte en blid kar med navn Morten fra Norsk Audio Teknikk på HI-FI messa i Horten løste ønske seg med en gang, jeg spurte enkelt og greit om han ikke ønsket seg en sølv farget SA AMP som er strøken, mot et bytte mot en sort som han evt hadde som demo.
Enkelt svar tilbake fikk jeg: "Kom innom butikken så bytter vi etter helgen".
Dette er service som ikke alle hadde gjort på strak arm, Mandag etter helgen var jeg en stolt eier av sort SA AMP.
Skal sies at denne var handlet av han før, men gud for en hyggelig HI-FI kremmer.

Tusen Takk for god Service
Hilsen Eckongen Morten

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Antall liker
27
Er veldig enig. Suveren service hos Morten på NAT.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
584
Torget vurderinger
2
Heilt enig ang Morten på NAT,han hjalp mæ tel de grader via tlf når æ som grønnskolling skulle bygge effekten(LC Audio Millenium) Prata vel sikkert nærmere en time mens han guida mæ videre.Kjempekar,hatten av! Folk kunne lært noe av han ang service førr kundene sine :D ringte han så mange ganger den gangen at æ sjøl blei flau men fyrn va like blid.Va kun en gang han måtte be om å få lov tel å ringe tilbake siden han hadde mye å gjøre.Og jaggu gjorde han ikkje det..fremdeles like blid :eek: Nesten aldri har æ opplevd maken,bortsett fra gutta på Upgrade Audio f.eks..alle skulle vært slik :)

mvh Filip

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.023
Da er det et poeng at vi handler varer hos dem som gir service og hjelp, og ikke renner dit det til enhver tid er billigst.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
584
Torget vurderinger
2
Espen R skrev:
Da er det et poeng at vi handler varer hos dem som gir service og hjelp, og ikke renner dit det til enhver tid er billigst.
Heilt enig! Pris e ikkje alt likevel :)

mvh Filip

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
41.341
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
Glemte å fortelle at jeg opplevde noe av det samme hos Frode på Acoustic Tuning med en Audionet pre. ;)
Så det er flere av dem der ute ;D
All honør til Frode også ;D

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.411
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Morten @ NAT er grei ja.
Blid er han også :)
Fikk bare tid til å "rive litt kjeft" med han da vi pakket oss ut av messa søndag kvell.

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.598
Hei
Må bare slutte meg til de positive omtalene av Morten. Veldig engasjert og setter kunden i høysetet. Har nettopp kjøpt en "godbit" av ham. Plaget han forresten et par timer på fredag før avreisen til Horten. Da skulle han kjøpe seg lunsj og tilbød seg å kjøpe til meg også. Ser ikke helt for meg hvem andre hifi kremmere som ville gjort det.

Espen R skrev:
De to gangene jeg har kjøpt noe av Morten har han også vært billigst.

Mvh
RBN

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
Føyer meg til rekken.Han fortjener virkelig skryt.

Har selv opplevd god service fra Mortens side og kjenner også andre som er veldig takknemlige i hans retning.

Hatten av. :)

V

vredensgnag

Gjest
Har selv hatt strålende erfaring med Morten og Norsk Audio Teknikk - en gjeng som har skjønt kundebehandling. Fikk rumstere i lytterommet som jeg ville, fikk et godt tilbud, og satt storfornøyd igjen.

Norum

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.07.2006
Antall liker
5
Må skryte av Morten@NAT jeg også. Fantastisk service jeg har fått når jeg har handlet der.

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
200
Torget vurderinger
12
Slenger meg på også. Tumbs up for Morten.

the_eye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.05.2008
Antall liker
2
jeg fikk også tilbud om å bytte inn en dynaudio modell til SE versjon :)

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.319
Torget vurderinger
1
Det er nesten slik at jeg får lyst til å handle der selv om det ikke er noe jeg skal ha.... ;D

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
En strålende eksemplarisk hi-fi entusiast som jeg har hatt gleden av å handle med en gang, med det service nivået han presterer bør andre ta lærdom av.
Ihvertfall en som kjenner ordet kundebehandling.

relløm

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.10.2007
Antall liker
188
Jeg har også fått kjempeservice flere ganger enda jeg ikke har handlet så
mye der. Har litt dårlig samvittighet så jeg kommer vel til å kjøpe en Embla
neste gang. Vi bør støtte de seriøse forhandlerne .

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Veldig enig, og melder om bare gode tilbake meldinger når det gjelder Morten, eller for den sags skyld www.norskaudioteknikk.no

Han/de ville aldri ha rappa sparegrisen deres, eller solgt noe som ikke passet sammen!

Som dere ser så har undertegnede ingen ting fra N. A. T. for tiden, men det har helt andre årsaker, men det som er handlet der fra før av, er man meget fornøyd med :)

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.852
Har også utelukkende svært gode erfaringer med å handle med Morten, så jeg har ingen betenkeligheter med å slutte meg til det som allerede er sagt! Mange norske foretak kunne saktens lært en ting eller fem fra Morten om hvordan man behandler både tidligere, kjøpende og fremtidige kunder; og ikke bare innen hifi!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Morten og NAT har jeg bare positive erfaringert fra.

Mman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.10.2005
Antall liker
71
Torget vurderinger
11
Henger meg på denne jeg og. Morten hos NAT er utvilsomt et eksempel til etterfølgelse for enklete andre aktører... :)

Tommen21

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.12.2006
Antall liker
10
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
1
Støttes,en usedvanlig hyggelig og hjelpsom kar som som går an å prate med om andre ting en hifi :)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Har aldri handlet der selv, men jeg har hørt veldig mye positivt om NAT og Morten. På det som jeg tror het Audioforum for noen år siden, ble NAT kåret som landets beste hififorretning i en avstemning der. Så hatten av!

Topp Bunn