Jeg har en platespillerkombinasjon med SME V, Michell Gyro SE og Dynavector XX2 MKII. Jeg lurer på hvilken phono/RIAA jeg skal bruke til denne kombinasjonen for å få mest mulig ut av denne kombinasjonen uten å bruke et "hav" av penger??!! ;D
cash 63 skrev:Hei
Dette blir vel kanske litt ot, men vill gjerne spørre tråd starter eller før den del noen andre
om egenskaperne til en Gyro Se. Spille stil? flytende oppheng vad det gjør for lyden etc.
En Michell gyro se med en Tecno arm, står høgt opp på listen til min neste spiller.
Har lest div tester, men hade vært morro med noen inspill her på sentralen.
mvh Roger
EINSTEIN Phono Stage i kombinasjon med Avid Acutus, DV507mkII og DVXX2mkII har jeg lyttet på noen ganger.DEKOas skrev:Tester for øyeblikket Einstein Phono Stage. Boksen(sylinderen) er innspilt fra før. Førsteinntrykket er enormt bra med XX2'en selv om den foreløpig bare har gått 2 timer. Det graves hele tiden frem detaljer jeg ikke har hørt så tydelig og isolert, samtidlig er det hele i en helt annen dimensjon en det jeg er vant med på LP'ene mine. Selv de jeg kjenner meget godt fra før har fått et skikkelig løft. Selv om det er et transistortrinn, virker det ikke "tørt" (foreløpig da). Skal bli spennende å erfare om det "sitter" etter litt tilvenning eller om jeg blir lei lyden...![]()