SME 10/SME V

O

om.s

Gjest
Har en relativt oppegående digitalrigg. men dette, SME 10/SME V/Bens Micro LP, overgår alikevel det meste, måtte bare slenge inn en slik kommentar, siden den er relastivt sjelden her i det kalde Nord, og det synes seg å krystalisere seg visse Yanker merker her på hfs... :D :D :D

mvh

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Beklager, da har jeg fått med meg feil arm hos deg.... :-[
Blander inn litt Wilson B her nå jeg....
Og når det gjelder et slikt overtramp fra min side, er det bare å legge seg heeelt flat. :)

O

om.s

Gjest
emotikon skrev:
Beklager, da har jeg fått med meg feil arm hos deg.... :-[
Blander inn litt Wilson B her nå jeg....
Og når det gjelder et slikt overtramp fra min side, er det bare å legge seg heeelt flat. :)
WB står for høyttalerene her hjemme, så ingen grunn til å legge seg flat her ;) ;D.....

mvh

O

om.s

Gjest
Ett uskarpt og dårlig bilde, men denne pucken er det klasse over...

mvh

Rudi

Æresmedlem
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
17.577
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Hmmmm..... jeg har 2 sånne jeg........ en kort stund i våres hadde jeg 3 ;D

Men så kommer quiz'en..... jeg har ikke lenger noen SME spiller..... alikevel er begge i bruk....... så hvilke spillere kan SME puck brukes på (den har gjenger som ikke passer overallt akurat)

O

om.s

Gjest
Rudi skrev:
Hmmmm..... jeg har 2 sånne jeg........ en kort stund i våres hadde jeg 3 ;D

Men så kommer quiz'en..... jeg har ikke lenger noen SME spiller..... alikevel er begge i bruk....... så hvilke spillere kan SME puck brukes på (den har gjenger som ikke passer overallt akurat)
Simply Black?...

mvh

Rudi

Æresmedlem
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
17.577
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
aair skrev:
Avid Acutus?

Jo de har samme gjenger, men den på Avid'en er av en annen type med laget av rustfritt ? stål tror jeg.......... har en spiller til som har SME puck, men skal innrømme at den nok ikke er så lett og gjette seg til...... tenk stort og dyrt ;D.... legger nok ut noen bilder etterhvert av den.

O

om.s

Gjest
Rudi skrev:
aair skrev:
Avid Acutus?

Jo de har samme gjenger, men den på Avid'en er av en annen type med laget av rustfritt ? stål tror jeg.......... har en spiller til som har SME puck, men skal innrømme at den nok ikke er så lett og gjette seg til...... tenk stort og dyrt ;D.... legger nok ut noen bilder etterhvert av den.
Bilder må nok til ja, merker fantasien tar slutt ;) :D :D...

mvh

Topp Bunn