Småbarn og vinylsnurrer

patro

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2007
Antall liker
78
Sted
Oslo
Torget vurderinger
21
Hadde tenkt å gjøre et forsøk på å ha LPspiller stående i hylle med dør med min datter på 2 1/2 i umiddelbar nærhet (men ikke når det spilles, altså). Type hylle/møbel er ikke bestemt.

Nå om dagen har jeg en VPI Scoutmaster (som jeg er veldig fornøyd med), men jeg tror den blir for stor/høy/uhåndterlig i en slik setting - både fordi dekselet er så stort og må tas av rett opp når spilleren skal brukes, og fordi den trenger tungt og stabilt underlag for å fungere skikkelig.

Jeg vet jo at stabilt underlag gjelder for alle spillere, men jeg lurer på om vinylentusiastene har forslag om spillere/spillertyper som lettere lar seg sette inn/bruke i ei hylle?

Alle forslag og erfaringer blir tatt i mot med stor takk!

patro

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2007
Antall liker
78
Sted
Oslo
Torget vurderinger
21
Den ser jo super ut, kanskje litt utenfor mitt prisområde ny, men dukker en opp på brukten ... Takk for tips!

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.322
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Et annet genialt trekk med WB The Circle er at armen og PU kan vendes inn mot veggen siden den er rund, for slik å komme lengst mulig fra rakkerne Ikke noe problem hos meg med 3,5 åringen iaf. Touch wood!

patro

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2007
Antall liker
78
Sted
Oslo
Torget vurderinger
21
Det var bra å høre - regner med at platespilleren vil være interessant i mange år fremover ...

Topp Bunn