Slik skal de gjøres: NONESUCH BLACK KEYS

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.491
Torget vurderinger
4
Som vanlig er jeg litt sent ute med innkjøp av pop/rock plater, men ble positivt overasket over vinylutgaven av Brothers med Black keys. Flott kvalitet på cover, plakat, og cden følger med i et minilp cover og ikke disse hvite blanke coverne som enkelte legger ved. Synes da at prisen på 199,- helt OK å betale. Skal jeg klage på noe (og det må jeg jo alltid) så er innercoverne av den kjipere typen og det burde vært et utbrettcover siden det er et dobbeltalbum. Om flere følger denne standarden så er det kanskje håp for fremtidig salg av musikk på fysiske medier?
Den nye EL CAMINO følger samme standard tror jeg? (var ikke på lager)

Vedlegg

flippin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.03.2010
Antall liker
143
Torget vurderinger
1
El Camino er flott også! Det er en 12" plate, stor plakat og cd følger med. Utbrettcover og bedre innercover enn vanlig. Og så fantastisk bra musikk da!

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.491
Torget vurderinger
4
Den nye var endel dyrere, 249- for en enkel lp og cd, men er kvaliteten bra så er det en pris jeg er villig å betale. Men synes generelt at ca. 250,- er nok for en enkel lp. Legger man ekstra mye i coverdesign eller lydkvalitet på en utgivelse er jeg villig til å betale enda litt til.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Minutten skrev:
Den nye var endel dyrere, 249- for en enkel lp og cd, men er kvaliteten bra så er det en pris jeg er villig å betale. Men synes generelt at ca. 250,- er nok for en enkel lp. Legger man ekstra mye i coverdesign eller lydkvalitet på en utgivelse er jeg villig til å betale enda litt til.
Det er faktisk omtrent hundrelappen dyrere enn å kjøpe den på nettet fra US. Eg har rett og slett ikkje råd til å støtte opp om den lokale sjappa mi når differansene når sånne beløp. Blir fort penger av sånt om man kjøper 10-20 lp'er i mnd...

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.491
Torget vurderinger
4
Men frakt så blir vel ikke differansen så stor? Kjøper du mange om gangen så har du fortollings gebyr og mva også.

Topp Bunn