Godtfolk, vi er så heldige at kjernen i temaer på denne nettside ikke består av produksjon, lagring og/eller bruk av atomvåpen - kun stereo'n i hylla og hva den gjør, bør gjøre, absolutt burde gjøre eller i siste instans - skifting av alle kabler
Med dette, som Haakon Rognlien også var inne på her, dersom vi bestreber oss på mindre drastiske innlegg og i stedet tilsetter noen doser glimt i øyet & sånt, så tror jeg forumet vil leve i mange, mange år.
Benytter samtidig anledningen til å (igjen) takke
Høvdingen for dette flotte "interesse-sted" - fordi jeg vet han hverken besitter tre etasjes hus i Holmenkollen med hånddreide søyler ved inngangsdøre, ei heller tofarget Bentley i garasjen.
Takker også alle moderatorer også (trolig) bruker mye av det ene livet vi er tildelt på denne kloden, på dette forumet. Og hiver samtidig ut en ikke-påtent brannfakkel omkring deres egen utøvelse av nettopp moderator jobben, med åpent spørsmål om dere snakker sammen av og til? Om hvor lista skal ligges i sak A eller B osv osv - om mange ting som også gjør dere bedre - hva vet jeg/vi om dette.