Sleepytimegorillamuseum

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Noen som har hørt det? Syns det er et utrolig spennende band, med referanser i alle leire. For meg låter dette som en blaning av king crimson, tom waits, bjørk og meshuggah :)

www.myspace.com/sleepytimegorillamuseum

Anbefales med andre ord sterkt!

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Ser at king crimson, bjørk og tom waits er nevnt i anmeldelsene.. hehe. artig. dog ikke meshuggah, men de er jo heller ikke sååå kjent.

Trur det er et nødvendig onde å kunne klamre seg til referanser i det man graver seg gjennom sgm sin diskografi 8)

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Syns siste skiva har vokst enormt de siste dagene.. I starten var den noe kaotisk, men ting faller jo som forventet på plass med tiden. Merkelig at ikke fler har interesse for dette bandet :p

Rockefoten

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2003
Antall liker
31
Torget vurderinger
2
takk for tipset :) spennende band

aplodon

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.07.2004
Antall liker
2
montesi skrev:
Merkelig at ikke fler har interesse for dette bandet :p
Inte så märkligt egentligen. De flesta gillar av någon anledning mainstreammusik och har kanske aldrig blivit exponerade för annat. T.o.m. i tråden för "progintereserte" är det mainstreamprog som har tagit över. De som tror att Porcupine Tree och Dream Theatre spelar progressiv musik borde prova Sleepytime Gorilla Museum.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
DT kan jeg styre min begeistring for og Porcupine Tree sliter jeg med å plassere i noen kategori.

Nuvel,finner 2 album på cdon,er det alt de har gitt ut ?
Uansett så bestiller jeg begge så ser vi hva som skjer ;D

/jan

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Godt å se at noen(JanR) tar mot til seg for å sjekke ut nye og spennende musikk!

De har gitt ut tre album. "..of natural history", utgjør det tredje, som ble gitt ut mellom de to på cdon.no.

Selv mangler jeg "Grand opening and closing", men det tar nok ikke lang tid før det fyller ut plassen i hylla;)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Lar meg ikke skremme så lett ;)
Bestilte de 2 på cdon.Snuste litt på hjemmesiden dems og så da a tde har gitt ut 3,regner med at den også skal i hus i løpet av kort tid.

Gleder meg alt :)

/jan

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Det er bra.

JanR - Bestillte ikke du opeth -blackwater park for en liten stund siden? Eller var det no mayhem?

Topp Bunn