Ser nå at det er forskjell. Man betaler for lavprofil

Kommer jo an på hvor på spekteret du sikter og bruken. Som du ser knuser Ultimax(rød) disse BMSene(blå) i dypbassområdet <60HzSiden det diskuteres litt 18N862 vs UM18-22, så har BMS elementet en oppgitt følsomhet på 95 db ved 1W/2,8V og Dayton har oppgitt 88,6 db ved 2,83V.
Ja jeg er klar over at UM har mer trøkk langt nede i oktavene. Jeg vurderer derfor å bruke de to smultringene jeg allerede har som påfyll nederst, hvis det skulle vise seg å være nødvendig. Jeg prioriterer "AC/DC" bass fremfor dypbass, men det er jo gøy hvis man får til begge delerKommer jo an på hvor på spekteret du sikter og bruken. Som du ser knuser Ultimax(rød) disse BMSene(blå) i dypbassområdet <60Hz
Vis vedlegget 759325
KanskjeDuger Isola universalskruer 50 x 35mm (OBS Bygg Art nr: 7057755114004 )?
Å "bygge lyd" er jo så gøyIngen hvile, prosjekt på prosjekt!![]()
Spielt eine mindre kasserole: Data er for ett stk element. Når elementene jobber i samyrkje ( fagforening), er forvreningen betydelig lavere.Kult bygg!
Angående diskusjonen mellom BMS og Ultimax, så er målt kapasitet i dypbassen temmelig lik i kompakt lukket kasse. Andre ting som forvrengingsmønster er dog forskjellig.
Vis vedlegget 761995 Vis vedlegget 761996
18N862
UM18-22