Hadde en treningssamling idag og under noen øvelser var jeg uheldig og løp inn i en annen. Dvs. traff skuldra hans rett i halsen min (omtrent strupe hodet) rimelig hard siden det var stor fart (og endel kg. masse som er i bevegelse). Var vondt med en gang men gikk stort sett greit.
Dette var kl. 1100 idag. Nå har jeg mistet stemmen så å si totalt(vondt er det også= og det er veldig vondt bl.a. å svelge. Skikkelige "magadrag" av luft er også litt slitsomt.
Regner egentlig med at det, siden det var et slag/dunk at jeg har fått en hevelse som presser på stemmebånd, svelg...
Er dette noe jeg skal ta seriøst og evt. oppsøke lege? Eller bare kjøre på som tidligere.
Dvs. starter dagen som et vulkanutbrudd og bare øker på etterhvert... ;D
Er ikke akkurat den som oppsøker lege ofte kan man si..
mvh
Dette var kl. 1100 idag. Nå har jeg mistet stemmen så å si totalt(vondt er det også= og det er veldig vondt bl.a. å svelge. Skikkelige "magadrag" av luft er også litt slitsomt.
Regner egentlig med at det, siden det var et slag/dunk at jeg har fått en hevelse som presser på stemmebånd, svelg...
Er dette noe jeg skal ta seriøst og evt. oppsøke lege? Eller bare kjøre på som tidligere.
Dvs. starter dagen som et vulkanutbrudd og bare øker på etterhvert... ;D
Er ikke akkurat den som oppsøker lege ofte kan man si..
mvh