Flott, da var jo dette ikke noe broblem allikevel, takk' puh' by the way, fikk låne et riaa fra hans accoustik: Hanss Acoustics PA-23 - Acoustic Tuning. Dette er kjempebra, og støyer minimalt, her er det god kontroll i bassen oppløst og flott lydbilde flott mellmtone og ingen tendest til kvass og agressiv diskant. Ikke det at tubebox er mye dårligere, men dette er bedre!! Har spilt mye plater i det siste, og jeg tror jaggu denne pu'en begynner å bli innspilt, liker lyden bedre og bedre. Sitter å koser meg med genesis akkurat nå, en gammel plate (den med mama på) denne har jeg alltid vert veldig glad i, helt siden jeg for minst 20 år siden hørte den på platespilleren i nabohuset, den var bra da, men jeg har aldrig hørt den bedre enn akkurat nå!OK, da kan du ta den delen med stor fatning! den delen av kablingen fører uhyre svake signaler og er nokså høyohmig, altså følsom for kapasitiv innvirkning fra fingre og kropp, nokså direkte inn i kretsen. At vinyl har mer støy ved svake volumer eller pause mellom sporene er også naturlig, men det kan her være forskjeller mellom ulike RIAAer og PUer. Da er det til med å låne og bytte i vilden sky. Ikke kjøp ny før du har prøvd!