skuffa nå ja....

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
I mangel på folk å få ut litt frustrasjon på... så kan enn vel bruke andre morgenfugler på sentralen?


aiaiai.... fant drømmebilen på onsdag.. da det ikke ble noe handel sist... fikk kjøpskontrakt tilsendt pr mail i går rett etter jobb og ga beskjed om at denne vil bli signert og returnert i morgen (i dag)....da denne måtte fakses... tror du ikke det har poppet inn en ny mail i går kveld om at bilen er solgt til en annen.....:( Trodde jeg hadde en deal på gang jeg da... siden jeg satt med en kjøpskontrakt ferdig utfylt...klar til å signere...:(

og ja.... fra en forhandler.... :-\



MVH
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Tydeligvis.... bare synd jeg aldri fikk noen klar tidsfrist... en taxitur til jobb hadde ikke vert noe problem hadde jeg vist dette...:/
 

corwin

Medlem
Ble medlem
23.07.2006
Innlegg
22
Antall liker
0
Tror jeg ville stått litt på krava her. En muntlig avtale/kontrakt er faktisk bindende i Norge:)
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Det er vel kanskje der jeg har bommet lit... husker jeg sa " om alt er OK får du den i retur"... med andre ord ikke et klart ja....:/

Uansett så vet jeg ikke hvor gunstig det er å "krangle" til seg en bil heller;)


Synd jeg bor i blokk... kjenner det hadde gjort godt med litt skikkelig hard progrock nå....
 
Topp Bunn