Skryt av forhandlarar.

hbj001

Medlem
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
0
Sted
Bekkestua
Benytter sjansen til å skryte litt av Lyric og Tor. Veldig god service! Har aldri vært noe problem dersom jeg ønsker å låne med meg kabler hjem. God kaffe, og mulighet for en god pris på det man kjøper :) Har fortsatt ikke besøkt butikken i Sarpsborg, så ser fram til det!

Mvh
Harald

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Antall liker
2
Får skryte litt av Stereofil.
Fikk god pris og kjapp levering av en ASR Mini Basis som min far fikk i 50-års gave.
Og i dag kom det signert julekort fra dem i posten.

Så om dere leser dette, takk for meget bra service og ha en riktig GOD JUL!

Midtsian

Medlem
Ble medlem
12.05.2012
Antall liker
22
Sted
Sør-Trøndelag
Har hatt så gode opplevelser med forhandlere i år, at jeg finner det forsøket verdt å vekke denne tråden til live. I år har jeg handlet fra fire forskjellige og det har vært så positive opplevelser at jeg oppriktig mener at alle fortjener skryt.
Terje Nilsen fra Audioaktøren leverte varen eksepsjonelt raskt og ytet flott service. Definitivt et bra sted å handle.
Arild Berget fra HiFi-Guiden kjennes mer som en venn enn en selger og anbefales varmt. Personlig mener jeg kanskje at både HiFi-Guden og HiFi-Guiden beskriver hr. Berget godt.
Marcus Fordal fra Perfect Sense i Sverige leverte svært gode varer og meget god oppfølging. Slikt må man bare like og anbefale.
Audiomix her på sentralen leverte gode rør og fremsto som svært profesjonell. Kvalitet og informasjon imponerte meg.
Jeg er svært takknemlig for hjelpen disse karene gir. Tusen takk.

• Liker
Reaksjoner: oct

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Audiomix her på sentralen er en ener innen rørforsterkere. Alltid god service derfra;).

mvh

Membran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.03.2011
Antall liker
125
Sted
Østfold
Torget vurderinger
10
Må nevne Morten på NAT. Var innom her om dagen for å kjøpe en Schuko plug, men han hadde ikke plugger inne i den prisklassen jeg var ute etter. Da jeg nevnte at pluggen ikke trengte å være av det kostbare slaget gikk Morten bort i ei hylle og fant frem en plugg av utmerket kvalitet og sa at den kunne jeg bare få. Riktignok en brukt plugg, men hverken skadet eller synlig slitt. Fint at det fortsatt finnes forhandlere som yter slik enestående service.

yosh81

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.04.2013
Antall liker
931
Sted
Flisa
Torget vurderinger
10
PM Audio har jeg skrytt av før, og gjør det gjerne igjen.
Kjempegod service og god kommunikasjon.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Moiz Audio! Hyggelig type. Leverte på døra.
Må si meg helt enig, langtfra noen "forretningsmann" av blårusstypen. Gode produkter, gode dealer og en demo/bruktside som til tider inneholder saker som frister meg. Men jeg tror servicen hans er det som gjør at han får lojale kunder. :)

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Antall liker
27.397
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Gammel tråd dette. Men benytter anledningen til å skryte av Martin og butikken hans i Bergen, Duet Audio. Martin går all inn for det han driver med. Veldig engasjert og strekker seg langt for å gjøre kunden fornøyd.

Topp Bunn