Hvilke erfaringer har dere med elusive disc ved levering av skeive skiver? Jeg mottok nylig en samling LP-plater derfra, hvorav en er svært bulet og i praksis uspillelig. Tok dette opp med dem og ettersom jeg har kjøpt forholdsvis mye plater i årenes løp hadde jeg håpet de ville erstatte plata, uten å kreve at jeg sender den tilbake, noe som er uaktuelt siden frakta til USA sikkert vil utgjøre minst platas verdi. I tillegg kommer nødvendig utfylling av papirer. Jeg kunne forstått det om de trengte plata for å få den erstattet fra sin leverandør, men slik er det ikke. De vil måtte stå for tapet selv, uansett. Den eneste grunnen til returkravet synes å være at de vil se plata, fordi de i utgangspunktet ikke stoler på sine kunder.
Etter alle kjøp i årenes løp oppleves dette svært skuffende. En annen ting er det jeg opplever som ganske arrogante svar på mine forsøk på argumentasjon i forhold til det urimelige i returkravet, slik jeg ser det. Jeg har derfor bedt om å bli slettet fra deres database.
Andre som har opplevd dette med elusive disc?
Etter alle kjøp i årenes løp oppleves dette svært skuffende. En annen ting er det jeg opplever som ganske arrogante svar på mine forsøk på argumentasjon i forhold til det urimelige i returkravet, slik jeg ser det. Jeg har derfor bedt om å bli slettet fra deres database.
Andre som har opplevd dette med elusive disc?