skisesongen har startet

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
588
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
Satte meg som vanlig foran radion i dag klokka 11.00 for å få med ukens pop-quiz. Men akk og ve - selvfølgelig har ski-sesongen startet og da må alt fra barne-tv til pop quiz vike plass for disse tullete, egoistiske, bortskjemte, selvopptatte osv. drittungene som absolutt må springe rindt i skogen på ski i kondomdrakter.
La dem for all del gjøre det, men vær så vennlig å ikke plage oss normale mennesker med slikt nonsens og ta ikke fra oss pop quiz gjennom halve vintersessongen.
Få evt. en egen kanal for disse tullingene, så kan de gå på ski hele døgent for min del.

O

OldBoy

Gjest
Skisesong? Hvor!?

Ikke her på Østlandet i hvert fall. Her har det regnet en halv meter snø det seneste døgnet, så her er det ingen fare.

Aha, du mener på radioen? Sorry, kan ikke hjelpe deg der, da må du nok be til høyere makter. Men nå har det seg visstnok slik at til og med Gud går på ski her i Norge, så det spørs om du kommer noen vei.

:) :) :)

O

OldBoy

Gjest
Det sier ikke Bibelen noe om, men det kan jo virke som om han tar skiferiene sine her i landet.

:) :) :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Å se på ski er morsommere for den som er glad i å se på ski.

Han som vant dagens world cup sprint er for øvrig en slektning av meg.

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Flying på bortoverski er det vel bare vår snevre del av verden som bryr seg særlig om. ::)
VM på ski....tja....5-6 land som går litt fort og deltar 8) resten kunne kanskje like gjerne vært en av oss ? ::)

Topp Bunn