Alt til hus og bolig Skinn sofa

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Antall liker
108
Er det noen som vet om en møbelhandler som kan selge meg en sofa i skinn hvor de bærer inn min nye sofa og monterer den, og dernest bærer med seg min gamle sofa ut og kjører den bort? Alt jeg skal gjøre er å holde dører og muligens støvsuge under den gamle før de monterer den nye. En hjørnesofa faktisk.

Glemte å si at jeg bor i Oslo.

Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.438
Jeg vil vel tro at de fleste møbelforhandlere kan yte slike tjenester. Selvsagt mot betaling.

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.617
Og selvsagt på ingen måte innbakt i produktprisen

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.129
skinn sofa
skinnsofa
-----------------------
jule gjester
julegjester
------------------------
rund pult
rundpult
-----------------------

:p

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.617
Kudos for å stå frem og si at man vil ha en skinnsofa. Ikke alle som tør det.

G

Gjestemedlem

Gjest
Man kan ikke sitte på noe annet en skinn om man kan velge. Stol, sofa, bil etc. Alle 90-graders-vinkler fordrer døde dyr under stumpen og til armene! Tøysittere kan ta juleferie.

Skinnmøbler fungerer ikke om du har en hang til hud mot hud og svetter eller fryser for mye. Men de kan få stå, kle seg i superundertøy og kjøpe en krakk fra Ikea.

Med ande ord. Jeg støtter søken etter en god skinnsofa. De fleste leverer om du spør og betaler. Det er jo ikke mye monteringsarbeid på en skinnsofa annet enn å fjerne emballasjen og skru på de fire føttene. Tar dem 5-10 minutter og bør ikke koste all verden.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.659
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Man kan ikke sitte på noe annet en skinn om man kan velge. Stol, sofa, bil etc. Alle 90-graders-vinkler fordrer døde dyr under stumpen og til armene! Tøysittere kan ta juleferie.

Skinnmøbler fungerer ikke om du har en hang til hud mot hud og svetter eller fryser for mye. Men de kan få stå, kle seg i superundertøy og kjøpe en krakk fra Ikea.

Med ande ord. Jeg støtter søken etter en god skinnsofa. De fleste leverer om du spør og betaler. Det er jo ikke mye monteringsarbeid på en skinnsofa annet enn å fjerne emballasjen og skru på de fire føttene. Tar dem 5-10 minutter og bør ikke koste all verden.

Eg likar også skinnmøblar best. 2/3 av ungane mine har støvallergi. Sjølv om katten takka av i haust, er det langt mindre støv i skinnsofaen. Men stoff-vinkelsofaen dempar kraftigare ned basstonane, på godt og vondt.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.574
Torget vurderinger
0
Kudos for å stå frem og si at man vil ha en skinnsofa. Ikke alle som tør det.

Han er vel en pragmatiker som vil ha en sofa der de aller fleste flekker kan tørkes av uten store problemer........?

Topp Bunn