Skikkelig dårlig dag på jobben....

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Flate steike. Det hadde vært til pass for dem å havna under flygelet alle sammen! Amatører.
:eek:

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Landingsakkorden skulle vært fanget for bruk i opplærinsøyemed for disse pøblene.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Hadde det vore ein Telecaster hadde det vore ei katastrofe, men eit skarve piano? ;D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hadde det vore ein Telecaster hadde det vore ei katastrofe, men eit skarve piano? ;D
Fendere generelt har vel bare godt av litt juling? ;)
Når det gjelder tangentinstrumenter er det vel bare ELP som utagerer såvidt kraftig.
;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.734
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Telecasterar kan lagast billeg med eksakt same lyd for ein skarve firefemtusen...
Men Bøsendorferane er vanskelege å få til, seiest det. Ein langt meir inderleg tone enn Steinway. Skal vi halde oss til gitarterminologien, må du samanlikne Telecasteren med ein Les Paul eller Firebird. Eller i bilterminologi: ein VW Golf med ein Porshe.
Kort sagt, det er noko anna....

G

Gjestemedlem

Gjest
Kanskje det hele var en hyllest til Andrej Nebb.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ja han ville jo bare gi en hånd til et dyr i nød.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
FLYGELET MITT !! :'( :'( :'( :'( :'(

Og de dustene SA jo at de skulle være SÅ forsiktige ! :mad: :mad: :mad:

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Telecasterar kan lagast billeg med eksakt same lyd for ein skarve firefemtusen...
Men Bøsendorferane er vanskelege å få til, seiest det. Ein langt meir inderleg tone enn Steinway. Skal vi halde oss til gitarterminologien, må du samanlikne Telecasteren med ein Les Paul eller Firebird. Eller i bilterminologi: ein VW Golf med ein Porshe.
Kort sagt, det er noko anna....
Svada.

En vellagret Tele er fullt på høyde med en hvilken som helst annen gitar. Gibson brukes mest av satanister og black metal. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har ingen erfaring med krokodiller, men en gang prøvde jeg å bade en katt, og kan bare opplyse om at også det er en fryktelig dårlig ide'. Jeg har armen ennå, men den har noen underlige streker som liksom aldri vil gå bort...

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.499
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg har ingen erfaring med krokodiller, men en gang prøvde jeg å bade en katt, og kan bare opplyse om at også det er en fryktelig dårlig ide'.  Jeg har armen ennå, men den har noen underlige streker som liksom aldri vil gå bort...
Ja, tenk! Og her skryter andre av noen skarve piercinger ;D
mvh

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg har ingen erfaring med krokodiller, men en gang prøvde jeg å bade en katt, og kan bare opplyse om at også det er en fryktelig dårlig ide'. Jeg har armen ennå, men den har noen underlige streker som liksom aldri vil gå bort...
Katter liker ikke vann. Been there, done that. Plutselig ble den lille hårdotten til en jetmotor. :-/

T

theStig

Gjest
Å neida... dårlig dag på jobben (for oss som er kontor-rotter) kan beskrives sånn:

Sjefen er tilstede
Internet er dødt
Kaffetrakteren er død
Papir-avisene har ikke kommet
Dassen er tett
Ventilasjonen går ikke
Telefonen ringer konstant
Mobiltelefonen ringer også
Det tyter papir ut av faxmaskinen
Kantinedama er sjuk (ingen lunch)

hehe...

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.623
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Å neida... dårlig dag på jobben (for oss som er kontor-rotter) kan beskrives sånn:

Sjefen er tilstede
Internet er dødt
Kaffetrakteren er død
Papir-avisene har ikke kommet
Dassen er tett
Ventilasjonen går ikke
Telefonen ringer konstant
Mobiltelefonen ringer også
Det tyter papir ut av faxmaskinen
Kantinedama er sjuk (ingen lunch)

hehe...
Høres ut som kommune norge :)
Jeg jobbet i Kommune Norge for 6 mnd siden. Og kjenner meg igjen der ja.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.734
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Svada.

En vellagret Tele er fullt på høyde med en hvilken som helst annen gitar.  Gibson brukes mest av satanister og black metal. ;D
Kva kategori høyrte 10CC til i?
Tele er ei (relativt godt fungerande) fjøl som ut frå delane er sterkt overprisa. Har berre nokre få lydvariasjonar, og eignar seg utmerka til køntri.
Du må vere mindre opptatt av utsjånaden, og i staden for å køyre 42 boksar med fysjfysjlydar lytte til handlingspotensialet mellom gitar og forsterkar.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Det finnes bare èn gitar: Washburn Falcon

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Du må vere mindre opptatt av utsjånaden, og i staden for å køyre 42 boksar med fysjfysjlydar lytte til handlingspotensialet mellom gitar og forsterkar.
Eg brukar ikkje boksar. Kun ein kabel mellom øks og amp. ;D

Topp Bunn