Z
Fendere generelt har vel bare godt av litt juling?Hadde det vore ein Telecaster hadde det vore ei katastrofe, men eit skarve piano? ;D
Svada.Telecasterar kan lagast billeg med eksakt same lyd for ein skarve firefemtusen...
Men Bøsendorferane er vanskelege å få til, seiest det. Ein langt meir inderleg tone enn Steinway. Skal vi halde oss til gitarterminologien, må du samanlikne Telecasteren med ein Les Paul eller Firebird. Eller i bilterminologi: ein VW Golf med ein Porshe.
Kort sagt, det er noko anna....
Som kollega kan jeg bare si at det å gå inn til en syk (og sannsynligvis) irritabel krokodille og sette en sprøyte på den høres ut som en usedvanlig slett ide!Hadde vel ikke noen god dag på jobben han her heller da !?:-[
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150116
Ja, tenk! Og her skryter andre av noen skarve piercinger ;DJeg har ingen erfaring med krokodiller, men en gang prøvde jeg å bade en katt, og kan bare opplyse om at også det er en fryktelig dårlig ide'. Jeg har armen ennå, men den har noen underlige streker som liksom aldri vil gå bort...
Katter liker ikke vann. Been there, done that. Plutselig ble den lille hårdotten til en jetmotor. :-/Jeg har ingen erfaring med krokodiller, men en gang prøvde jeg å bade en katt, og kan bare opplyse om at også det er en fryktelig dårlig ide'. Jeg har armen ennå, men den har noen underlige streker som liksom aldri vil gå bort...
Høres ut som kommune norgeÅ neida... dårlig dag på jobben (for oss som er kontor-rotter) kan beskrives sånn:
Sjefen er tilstede
Internet er dødt
Kaffetrakteren er død
Papir-avisene har ikke kommet
Dassen er tett
Ventilasjonen går ikke
Telefonen ringer konstant
Mobiltelefonen ringer også
Det tyter papir ut av faxmaskinen
Kantinedama er sjuk (ingen lunch)
hehe...
Ja er det ikke det de er konstruert for?Fendere generelt har vel bare godt av litt juling?![]()
Kva kategori høyrte 10CC til i?Svada.
En vellagret Tele er fullt på høyde med en hvilken som helst annen gitar. Gibson brukes mest av satanister og black metal. ;D
Eg brukar ikkje boksar. Kun ein kabel mellom øks og amp. ;DDu må vere mindre opptatt av utsjånaden, og i staden for å køyre 42 boksar med fysjfysjlydar lytte til handlingspotensialet mellom gitar og forsterkar.
Det var den dyraste du hadde råd til....?Det finnes bare èn gitar: Washburn Falcon