Skedsmo Audio treff lørdag 29 august.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Enig med de over her. God mat, god kake, go lyd og gode hifikompiser.

    Vil bare tilføye at lyden du har nå, er milevis fremfor det du hadde sist vi ( thohaug og meg) var på besøk. Godt jobba.
     

    thohaug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2014
    Innlegg
    2.983
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Fetsund
    Takk for et hyggelig lag og godt selskap. Setter meg enig i retep sin beskrivelse i at lyden var mye bedre nå enn når jeg var innom sist gang. Godt jobba!
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Vil rette en takk for alle gode tilbakemeldinger og innspill jeg fikk under treffet. John "svaiern" Harald fikk tweeket fram et større holografisk lydbilde og samtidig forbedret øvre mellombassen ved å skyve sofan bakover, og slike innspill er med på viktigheten ved å ha treff hvor andres erfaringer kommer til sin rett.

    Selv om det denne gangen ble servert mat, så er IKKE dette det viktigste ved å holde et treff. Så lenge noen vil ha oss på besøk, så er varm kaffe og en kakebit til "osten" det eneste som trengs. Godt humør er det vi som serverer verten :cool:
     

    montesi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2002
    Innlegg
    1.629
    Antall liker
    964
    Torget vurderinger
    7
    Ser ut til at dere hadde et trivelig treff! Her går datoer litt på kryss og tvers, så endte opp i 30 + 60-årslag på lørdag. Beklager manglende tilbakemelding. Håper å komme på neste treff, evt jeg kanskje steller istand noe selv utover høsten :)
     

    nikosidis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    857
    Antall liker
    249
    Torget vurderinger
    16
    Veldig bra treff. Bra lyd og bra oppmøte. La oss fortsette denne trenden. Julebord blir neste da Horten messa kommer neste mnd. Hvem tar Julebordet i år ?
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Takker Nico, du var helt klart med på å heve stemningen :cool:

    Ang julebord, så var "metalhue" fra Mogreina nevnt.
    Julebordet er årets koseligste treff og krever både mye forberedelser og utgifter for å holde. Foreslår derfor at vi betaler f,eks 100kr pr hode.
    Cant wait :D
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Snakka litt med John_harald også, mulig vi skulle få til noe der også.
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.039
    Antall liker
    1.831
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Snakka litt med John_harald også, mulig vi skulle få til noe der også.
    Det stemmer det :) Julebord hos meg blir med svært god mat (med hjelp av Retep som er kokk), flott lyd, nærhet til togbane (28 min til Oslo S og 16 min til Lillestrøm), har 5 soverom, stort hus, lavt støygulv og god stemning. Absolutt en mulighet :)
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Snakka litt med John_harald også, mulig vi skulle få til noe der også.
    Det stemmer det :) Julebord hos meg blir med svært god mat (med hjelp av Retep som er kokk), flott lyd, nærhet til togbane (28 min til Oslo S og 16 min til Lillestrøm), har 5 soverom, stort hus, lavt støygulv og god stemning. Absolutt en mulighet :)
    Lavt støygulv ja???...........med denne gjengen på julebesøk ryker nok noe av det.
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Delte sofaen i 2 og lempa ut den største delen. Fikk litt mer sprut i mellombassen, mindre farging og mer ambiance.
    Vurderer å snu oppsettet 180 grader, legge på 20cm mer demping av frontveggen og høre hva som skjer. Da vil jeg også kunne dempe sideveggen synkront, da døra ikke lenger vil stå i veien. Høres dette fornuftig ut?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn