N
nb
Gjest
Hvordan får du til det? Masse formue?Sleiven skrev:jeg betaler 49% skatt...
Om du har 100 millioner kroner i lønn og ikke et eneste fradrag så blir skatteprosenten 47,7
|
Hvordan får du til det? Masse formue?Sleiven skrev:jeg betaler 49% skatt...
Hmm....hva er problemet, alle kan jo selv be arbeidsgiver om det..49, 50 eller 60 også for den delnb skrev:Hvordan får du til det? Masse formue?Sleiven skrev:jeg betaler 49% skatt...
Om du har 100 millioner kroner i lønn og ikke et eneste fradrag så blir skatteprosenten 47,7
Va med pris nivå? Og hade hellre bodd i KøbenAnonym skrev:I forhold til Danmark er skatten lav i Norge.
Momsen er lik i begge land og biler er dyrere der.cash 63 skrev:Va med pris nivå? Og hade hellre bodd i KøbenAnonym skrev:I forhold til Danmark er skatten lav i Norge.![]()
Godt å høre, greit at det går den veien.gismo skrev:Fikk min papirutgave i går (det går raskere det!) og jeg fikk jaggu til maling jeg også cyber ;Dcybervision_ skrev:Åja, kan ikke klage, men nå betaler jeg godt med skatt også hele året.gismo skrev:Det kan du si det cyber, som fikk til maling av huset ;D ;Dcybervision_ skrev:Slapp av, det er jo enklere 364 dager i året. Alle vet at det ligger "nede" i dag - har jo ingen hast uansett.runenilsen skrev:Altinn...enklere dialog med det offentlige...jaggu sa jeg smør!
gismoMen godt å vite at de forsvinner rett ut igjen, er alltid kjedelig når pengene hoper seg opp på kontoen, kan fort ruste fast der og det er noe dritt. Er man ikke fornøyd med Altinn så må man opp til normal tid og sjekke. Halv sju var systemet snappy som bare det!
![]()
gismo
Jeg fikk igjen 46.000kr ;DGriffenfeldt skrev:Jeg fikk iallefall igjen penger ;D
http://www.skatteetaten.no/Applikasjoner/Enkel2011_20120202.htmMML skrev:Sitter å regner på skatten. Både jeg og kona har næringsinntekt, slik at det ikke er foretatt noe beregning. Finnes det et sted for korrekt utregning ved å taste inn de endelige tallene?
Jeg fikk også en baksmell av episke dimensjoner. Da er Riktig Mental Innstilling som følger: "Så fint, her har staten gitt meg gratis kreditt i nesten et helt år!"mutz skrev:76000 i minus... Svarte h.... tre ganger mer enn jeg tatt høyde for.
Rett av Hi-Fi budsjettet!
Takker. Et par tusenlapper til overs. Over all forventning spesielt mtp at jeg har satt av en fyldig konto til restkattennb skrev:http://www.skatteetaten.no/Applikasjoner/Enkel2011_20120202.htmMML skrev:Sitter å regner på skatten. Både jeg og kona har næringsinntekt, slik at det ikke er foretatt noe beregning. Finnes det et sted for korrekt utregning ved å taste inn de endelige tallene?
Heisann! Ser ut som om kemneren bruker en annen kalkulator, for restskatten var kun halvparten av hva jeg hadde beregnet! (og jeg vet at det betales over to avdrag...)Enkel skatteberegning 2011MML skrev:Sitter å regner på skatten. Både jeg og kona har næringsinntekt, slik at det ikke er foretatt noe beregning. Finnes det et sted for korrekt utregning ved å taste inn de endelige tallene?